جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

درگیری خونین هواداران بارسا و پاریسی ها

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 395878
يک تراژدي ديگر در فوتبال اسپانيا و اين بار توسط هواداران بارسا.شب گذشته و در پايان ديدار بارسلونا - پاريس سنت ژرمن، دو هوادار پي اس جي در اطراف ورزشگاه نوکمپ به ضرب چاقوي چند هوادار بارسا به شدت مجروح شدند.
به گزارش جهان به نقل از فرهيختگان آنلاين، تیم پاریس سنت ژرمن  در ورزشگاه نوکمپ با نتیجه ۳-۱ مغلوب بارسلونا شد و نتوانست صدرنشینی خود در گروه F لیگ قهرمانان را حفظ کند. در پایان این بازی و در بیرون ورزشگاه نوکمپ، بین هواداران بارسا و هواداران پی اس جی، درگیری خونینی در گرفت که حاصل آن چند مجروح بود.

مجروحین همه از هواداران تیم پاریسی بودند که دو تن از آنها چاقو خورده بودند. پلیس بارسلون امروز تایید کرد که اولین درگیری ساعت ۲۳ به وقت محلی رخ داده و در نتیجه، یک شهروند فرانسوی به ضرب چاقو به شدت مجروح شده است. دقایقی بعد نیز سه هوادار پی اس جی در درگیری با بارسایی ها مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. یکی از این سه هوادار نیز به ضرب چاقو مجروح شده بود.

این حوادث در روزهایی رخ می دهد که فدراسیون فوتبال اسپانیا در صدد پیدا کردن یک راهکار برای کاهش خشونت در ورزشگاه های اسپانیاست. تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *