جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

برنامه ای برای تسهیل ازدواج معلولان

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 395870
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزاری ویژه برنامه از ازدواج معلولان توسط شهرداری تهران پس از ماه صفر خبر داد.
به گزارش جهان، حجت السلام والمسلمین میثم امرودی ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های اداره کل سلامت و سازمان رفاه خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در حوزه معلولان و ضرورت ایجاد زیر ساخت‌ها جهت کاهش مشکلات این قشر از جامعه موانع ازدواج معلولان را یکی از چالش‌های این افراد عنوان کرد و افزود: شهرداری تهران مطابق وعده‌های خود در خصوص تسهیل ازدواج معلولان برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده و گام نخست در این زمینه‌ را خواهد برداشت.

وی برگزاری مراسم با شکوه ازدواج معلولان با حضور شهردار تهران را یکی از برنامه‌آی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در جهت ترغیب معلولان به این سنت حسنه ذکر کرد و اظهار داشت: البته ثبت نام حداقل 20 زوج معلول پیش شرط برگزاری این مراسم است .

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: تمامی زوج‌‌های معلول که خطبه عقد آنان جاری شده و یا در آستانه ازدواج هستند می توانند با مراجعه به NGOهای فعال تحت پوشش شهرداری تهران و یا خانه‌های رفاه سرای محلات در طرح ازدواج معلولان شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *