جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۲

سخنگوی دولت گزارش ارزی مجلس را رد کرد

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 395677
سخنگوی دولت گزارش مجلس درخصوص برداشت ۴.۱ میلیارد دلاری توسط دولت از صندوق توسعه را «غیرواقعی» توصیف کرد..
سخنگوی دولت گزارش ارزی مجلس را رد کرد
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز؛ محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت، گفت: اتصال راه آهن سراسری ایران به عراق در جلسه امروز هیات دولت به تصویب رسید.

سخنگوی دولت با بیان اینکه با همه تحریم ها باز ایران می تواند در جهت رشد و پیشرفت حرکت کند، گفت:‌ توطئه ها در زمینه کاهش نرخ نفت تاثیری بر اقتصاد ما ندارد.

نوبخت ادامه داد:‌ پیش‌بینی تمام بنگاههای جهانی در مورد نرخ نفت در سال آینده، بالای ۷۵ دلار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: افزایش اعتبارات برخی نهادها را تکذیب می کنم؛ برخی رسانه‌های خارجی با بیان آمار غیر واقعی می خواهند اینگونه نشان دهند که اعتبارات کشور را نیروهای مسلح استفاده می‌کنند.

نوبخت با کذب خواندن افزایش بودجه نهاد ریاست جمهوری و اینکه برخی می‌گویند این بودجه برای شرکت در انتخابات سال آینده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم کار انتخاباتی بکنیم، از راههای خودش وارد می‌شویم و نیازی به این نیست که برای آن از بودجه نهاد استفاده کنیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درخصوص فرصت ندادن به تشکل‌های دانشجویی برای ارائه نظراتشان در مراسم روز دانشجوبا حضور روحانی اظخهار داشت: در جاهای دیگر چه؟ در بقیه برنامه‌ها که تریبون‌ها دست آنهاست.

نوبخت همچنین گزارش مجلس درخصوص برداشت ۴.۱ میلیارد دلاری توسط دولت از صندوق توسعه را «غیرواقعی» توصیف کرد و با بیان اینکه به هیچ وجه برداشتی نکردیم، گفت: آن مبلغ از محل فروش نفت بود اما بدلیل تحریم به بانک مرکزی نداده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
United Kingdom
همه چی خوبه.منم خوبم.هیچ اتفاقی هم نیفتاده.من رفتم لالا.شب بخیر
Iran, Islamic Republic of
تحریم های زمانی میتونه تاثیر نداشته باشه که همه مخصوصا مسئولان به خودباوری و همبستگی برسن و با فساد مبارزه بشه و..... که هیچ کدومش فعلا نیست.