دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

برگزاری دومین نشست جلال و شمس

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 395631
دومین نشست «جلال و شمس روشنفکران متفاوت» به مناسبت سالگرد درگذشت شمس آل احمد در روز ۲۴ آذرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن اجتماعات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران، این نشست با هدف شناخت بیشتر جلال و شمس آل‌احمد به عنوان شخصیت‌هایی تاثیرگذار در زمینه‌سازی فکری و نظری برای انقلاب، همچنین بررسی و تحلیل منصفانه روشنفکری این دو برادر، برگزار خواهد شد.

در این همایش چهره هایی همچون دکتر موسی حقانی رئیس موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران،دکتر محمد رجبی پژوهشگر و رئیس کتابخانه مجلس شورای اسلامی ، دکتر محمد بقائی ماکان ، دکتر سعید محبی، دکتر انور خامه ای و دکتر حسین دانایی خواهر زاده زنده یادان جلال و شمس آل احمد، پیرامون شخصیت و آثار این دو برادر متفکر سخنرانی خواهند داشت.


این همایش از ساعت ۱۴تا ۱۷ روز ۲۴ آذرماه با حضور جمعی از پژوهشگران، صاحبان اندیشه و نیز دوستان و یاران زنده‌یادان جلال و شمس آل احمد در سالن اجتماعات موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران در خيابان شهيد فياضی (فرشته)، نبش خيابان چناران شماره ۱۵ برگزار خواهد شد. شرکت در این نشست برای عموم علاقه مندان آزاد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *