دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

كاشاني مديرعامل پرسپوليس مي شود؟

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 395404
گفته می شود نظر وزارت ورزش و شخص وزیر روی جعفر کاشانی عضو فعلی هیات مدیره است که سابقا نیز با این پیشنهاد مواجه شده بود. باید به انتظار نشست و دید کاشانی که گفته می شود صحبت های اولیه نیز با او انجام شده، اینبار حاضر به پذیرش مدیرعاملی پرسپولیس می شود یا خیر.
به گزارش جهان به نقل از قدس آنلاين، بازداشت غیر منتظره مدیرعامل پرسپولیس، بحران جدیدی را برای سرخ های پایتخت بوجود آورده و مسائل مدیریتی این تیم به بن بست خورده است. از جمله مسائل اقتصادی باشگاه پرسپولیس که رابطه مستقیمی با سیاسی داشت.

اگرچه مسئولان وزارت ورزش و اعضای هیات مدیره بلافاصله بعد از این اتفاق برای آزادی سیاسی تلاش خودشان را آغاز کردند اما رایزنی های آن ها بی نتیجه ماند و این واقعیت پنهان آشکار شد که پرونده مدیرعامل سرخ ها پیچیده تر از حد تصور است و پروسه آزادی وی کاملا زمانبر است. ضمن اینکه با توجه به موضوعات مطرح شده احتمال محکومیت حمیدرضا سیاسی در این پرونده وجود دارد و مدیرعامل سرخ ها شاید دیگر نتواند به کرسی مدیرعاملی اش تکیه بزند. با توجه به شرایط بوجود آمده و این موضوع که حمیدرضا سیاسی در حال حاضر منبع مالی سرخ ها محسوب می شود،

وزارت ورزش واعضای هیات مدیره به این جمع بندی رسیده اند که در صورت آزادی وی ظرف چند روز آینده، مدیرعامل جدیدی را برای پرسپولیس انتخاب کنند. گفته می شود نظر وزارت ورزش و شخص وزیر روی جعفر کاشانی عضو فعلی هیات مدیره است که سابقا نیز با این پیشنهاد مواجه شده بود. باید به انتظار نشست و دید کاشانی که گفته می شود صحبت های اولیه نیز با او انجام شده، اینبار حاضر به پذیرش مدیرعاملی پرسپولیس می شود یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *