چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

حقیقی طلبش به پرسپوليس می‌بخشد!

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 353894
رضا حقیقی بازیکن پرسپولیس می خواهد طلبش از پرسپولیس را ببخشد و گفته مي شود فقط به سند زدن ماشینی که به او دادند قانع است.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، رضا حقیقی هم مانند سایر پرسپولیسی ها از بی پولی ناراحت است و نمی داند با ماشین بی سندی که در اختیارش گذاشتند چه کار کند. شنیدیم این بازیکن به خاطر اینکه به هوادران ثابت کند به عشق پرسپولیس پیشنهاد دیناموکیف را قبول نکرده، تصمیم جدیدی گرفته است. از حقیقی شنیدیم که می خواهد طلبش را ببخشد و فقط به سند زدن همان ماشین مدل بالا قانع است!

به گزارش بانك ورزش، این بازیکن پرسپولیس در چند روز اخیر با پیشنهادهای خارجی مواجه شده و از منابع موثق شنیدیم از یک تیم آلمانی پيشنهاد دارد اما به دلیل مالیات بالا او هنوز برای رفتن تصمیم نگرفته. گفته مي‌شود اگر او به آلمان برود باید ۴۶ درصد از قراردادش را به عنوان مالیات بپردازد. به همین خاطر حقیقی پیشنهاد قطری ها را جدی تر گرفته چرا که باشگاه مورد نظر می خواهد مبلغی برابر با پولی که به آندرانیک تیموریان دادند به او پرداخت کند. حقیقی بعد از پایان فصل تصمیمش را خواهد گرفت . ناگفته نماند پیشنهاد های احتمالی بعد از جام جهانی او را براي تصميم سريع مردد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *