جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۷
۳۴

نان بیش از 30 درصد گران شد/ قیمت جدید نان در پایتخت

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 394066
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان، قیمت جدید انواع نان با ۳۰ درصد افزایش به طور متوسط را براساس تازه‌ترین مصوبه دولت اعلام کرد.
نان بیش از 30 درصد گران شد/ قیمت جدید نان در پایتخت
به گزارش جهان، محسن لزومیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح جزئیات افزایش به طور متوسط ۳۰ درصدی قیمت آرد و نان در استان تهران گفت: دولت به منظور بهبود کیفیت نان، کاهش ضایعات و اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها، قیمت آرد و نان را در سراسر کشور اصلاح کرد که بر این اساس، کارگروهی که به ریاست استاندار در استان تهران تشکیل شده بود نیز شب گذشته در رابطه با قیمت نان در این استان به جمع بندی رسید.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نان افزود: بر این اساس، قیمت هر قرص نان سنگک ۸۰۰ تومان، بربری ۷۰۰ تومان، لواش ۲۲۰ تومان، تافتون ۴۰۰ تومان تعیین شده است، ضمن اینکه قیمت انواع نان فانتزی نیز به طور متوسط ۳۰ درصد نسبت به دوره قبل از اصلاح قیمت افزایش یافته است.

به گزارش مهر، پیش از این، قیمت نان لواش ۱۶۰ تومان، بربری ۵۰۰ تومان، تافتون ۳۰۰ تومان و سنگک ۶۰۰ تومان بود.

وی در تشریح افزایش قیمت انواع آرد سبوس گیری شده خاطرنشان کرد: قیمت آرد ۱۸ درصد ۸۳۰ تومان، آرد ۱۵ درصد ۸۱۵ تومان، آرد ۱۲ درصد ۸۰۰ تومان و آرد ۲۱ درصد که در تولید انواع نان صنعتی به کار می رود، ۸۴۵ تومان تعیین شده است.

بر اساس گزارش میدانی مهر، نانوایی های استان تهران از امروز صبح افزایش قیمت را اعمال کرده‌اند و مردم نیز که از اولین ساعات صبح امروز برای خرید نان به نانوایی ها مراجعه کرده اند، با نرخ های اصلاح شده مواجه شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
عزیز اینکه بیشتر از 30 درصده
تازه باید یارانه اش هم زیاد کنن
عزیز اینکه طلبکارانه حرف می زنی شما نمی دانی که دولت هیچگاه از خودش مایه نمی گذارد؟؟؟؟
افرین بر دولت تدبیر و امید با شیب ملایم کاهش نرخ تورم ..........دم روباه را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ...................................؟
چرا فقط قیمت را مینویسند چرا وزن نان را اعلام نمیکنند ؟
United States
از رییس دولت راستگویان تشکر می کنیم ما از روحانی مچکریم به روحانی چاکریم و نوکریم و غلط کردیم رسیدیم
Iran, Islamic Republic of
فقط عاشق سیاست گذاری های اقتصادی دولت تدبیرررررر و امیدم! بابا شما دیگه واقعا..........
ناراحت نباشید روحانی صد روزه ارزون میکنه . هه هه هه هه
Serbia
یکی جلوی این وزیر صنعت رو بگیره که عاشق گرونی شده، آقایان دولتی نان مصرف قشر ضعیف می باشد توی سفره مردم لبنیات، گوشت و ... حذف شده که بحمدلله شما اونو هم حذف کردین
مهناز
میخوان این ملت رو ازگرسنگی ازپای درآورن تا تسلیم امریکاشوندولی کورخواندن این ملت تسلیم نخواهدشدخداوند بهترین مکرکنندگان است
شا یان
ایکاش بعضی هابه خاطر شکم کارد خورده شان به این دولت بی تد بیر رای نمی دادند
فردین
آفرین این جوری خیلی بهتر ه مردم را انداختی به جان هم ...
Iran, Islamic Republic of
هههههههههههه
تورم اعلامی دقیقه به دقیقه داره کم میشه !!!
اما قیمتا با شیب زیاد داره زیاد میشه !
حقوقا هم براساس تورم اعلامی محاسبه میشه
یاد اون قسمت از فیلم مهران مدیری افتادم که میگفت ......
خداوندا به تو پناهنده میشویم وازتو مددمیجویم وبه درگاه اقدست استغاثه میکنیم مارا ازاین مخمصه گرانی لجام گسیخته نجات ده که جزتو یارویاوری نداریم
United States
باز خوبه یه شبه زیاد کردن مردم نرفتن صف بایستن هزار تا هزار تا نان بخرن
مثل انبار کردن بنزین زمانی که گرون شده بود
یارانه اضافه میشه؟
بذار قطع نشه اضافه شدنش پیشکش
Iran, Islamic Republic of
بله یارانه شد ماهی 500 هزار تومان
United Kingdom
در دوره احمدی نژاد نون گرون شد اول پول یارانه اش دادند بعد نون گرون می کنند انگار نه انگار به همین راحتی نون گرون می شود . بوققققققققققققققققق
Iran, Islamic Republic of
واقعا
آن مرد رفت !!!
حالا یک سال گذشته و مونده قدر اون امیرکبیر ثانی رو بدونیم!!!
مگه نگفتن حداکثر 30% گرون میشه ؟؟؟؟!!!
توی پایتخت نون بربری که از 500 تومن شده 700 تومن 40% گرون شده !!!!!
....
علی
United States
سگ زرد برادر شغال است.همه شان مـثل همند.30%گران کردند ولی آرد را 50% گران کردن ومیگویند جبران هزینه نانوا ! نانوا حاضر است به قیمت قبل باشه و هزینه های جانبی وعمومی هم قیمت سال 91 .
مهدیار آستانی
مراتب تکدر خودم رو اعلام می دارم. گرون کردن اگر عادلانه باشه مساله ای نیست ولی ببینیم وعده رفع کم فروشی و بهبود کیفیت محقق میشه یا نه!
United States
والا خجالت داره.یه باره بگید ملت برن بمیرن
موسی
آقای روحانی خیییییییییییییییییلی مچکریم!!!!!!!!!!!!!!
نیماراسخ
خاله ای پیر و بی سواد دارم.قبل از انتخابات ریاست جمهوری که آقایان مناظره می کردند نوبت به آقای روحانی که رسید خاله رو به فامیل کرد و گفت:به این مرد رای بدهید نون از سفره تون خواهد پرید....آن روز همه ی ما اخم کردیم اما به احترام خاله چیزی به او نگفتیم.امروز که خبر گرانی نان را شنیدم -که مسلما قشر آسیب پذیر جامعه ازپس ابتیاع آن بر نمی آیند و این یعنی فاجعه-قصد داریم به خانه ی خاله برویم و دهان و دستش را ببوسیم و از او حلالیت بطلبیم.
Iran, Islamic Republic of
خاله تان سال 84 پیش گویی در مورد احمدی نژاد نداشتن که دلار را از 800 تومان به 3600 رساندند !!!
قهرمان
این مرد آمد و با کدخدایش هم امد خدا آخر عاقبتمان را خیر کند.
اقتداری
Iran, Islamic Republic of
حقوق کارمندان و کارگران را هم 30 درصد افزایش می دهند؟
یکی بیاد درست قانون رو تعریف و اجرا کند
نان سنگک در شیراز از 500 تومان به 1000 تومان
نان بربری 300 تومان 600 تومان کجای این افزایش متوسط ان 30 درصد است
شهرک قائم
در اراک قراره از فردا قیمت های جدید نان اجرا بشه . امروز عصر ساعت 30/17 که جهت خرید نان به نانوایی های منطقه محل سکونتمان رفتم چند تا از نانوایی ها تعطیل بودند و اونایی هم که باز بودند بسیار شلوغ ! هیچ مرجعی هم در این مثلاًکلان شهر!!! نبود که از اینا به پرسه چرا دیگه نانوایی هاشونو تعطیل کردند ؟ بیچاره مردم !
بدون اینکه حقوق کارمندان و بازنشستگان کمی افزایش یابد نان را گران کردند ...
ما گرونتر خریدیم همه رو
دولت لبنیات را گران کرد لبنیات از سفره مردم پرید. نان را هم گران کرده الحمدالله رب العالمین نان هم از سفره مردم می پرد. اگر آمار مصرف لبنیات در کشور ما و کل کشور بیندازیم کشور ما در آخرین رتبه قرار دارد این هم از افاضات آقایان است که فقط بلدند به مردم زور بگویند و لبنیات و نان را از سفره مردم بپرانند. زور این دولت فقط به مردم می رسد. از این به بعد ملت گشته پلو و خورش دل ضعفه می خورند. چون درآمد ملت به مواد غذایی که خود دولت گران کرده اصلا نمی خورد. تازه خیلی خنده دار است حقوقها فقط 17% قرار است بالا برود.