يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

بسیج و اصحاب دوزخ

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 392942
«من مي‌دانم كه اگر مسئولين نظام اسلامي از شما بسیجیان غافل شوند، به آتش دوزخ الهي خواهند سوخت»!
جهان نيوز - سید حسین علوی- هفته‌ی بسیج، هر ساله یادآور توانمندی‌هایی است؛ خیره کننده. توانمندی بسیجی برای اداره‌ی دنیا و عقبای یک ملت، توانمندی‌ای است، آزمون‌پس داده. بسیج از صدر انقلاب تا اکنون به همه‌ی مدیران رفاه‌طلب و بروکراتیک و دنیازده و کم‌کار و پربهانه و... ۳۵ سال است که با «عمل» خویش و نه با شعار و حرف بی‌بنیاد، آموخته است؛ می‌توان با اتکاء به فضل الهی و اعتماد به عزم خلل‌ناپذیر عناصر مومن، بارهایی از دوش ملت برداشت، که برای هرکدامشان هزار مدیر مدرنیست، با هزار هزار استدلال به ظاهر علمی، از زیر آن بارها شانه تهی کرده‌اند!

آنهایی که همچنان بسیج را نشناخته (و یا خدای ناکرده خود را به نفهمی زده‌اند!) برای شناختن طوفانی به نام بسیج، کافی است به نبرد نابرابر هشت ساله‌ی بسیج مستضعفین با تمامی مستکبرین مراجعه کنند تا دریابند؛ این عزم متوکلانه‌ی بسیجی بود که در برابر تمامی دنیای زر و زور و تزویر نگذاشت وجبی از خاک این ملت به یغما رود. و آیا این بسیج و بسیجی نبود که در گاه خطر به میدان آمد و ما را در عِداد نوادر تکنولوژیک عالم قرارداد؟ آیا این نوای تفکر بسیجی نبود که موشک بالستیک ساخت؟ آیا این بسیجی نبود که فلک را سقف بشکافت و طرحی نو در سلولهای بنیادین و نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی و استغنای بسیار حساس و مخاطره‌آمیز اورانیوم و ... را در انداخت؟! آیا این شکوه اراده‌ی بسیجی نبود که نام در گمنامی جست و با اردوهای جهادی به استمداد مستضعفینی شتافت که حقشان در اموال ستمگران و مستکبران و دزدان لیبرال‌مسلک و کاپیتال‌شوکت گم گشته بود؟! به راستی اگر بسیج مستضعفین نبود، چه کسی به فریاد مستضعفین عالم می‌رسید؟! اگر تفکر ناب بسیجی نبود، کدام معجزه‌ای می‌توانست ملتی درمانده را در باریکه‌ای به باریکی غزه، بر چهارمین ارتش تا بن دندان مسلح دنیا غلبه دهد؟! بسیج، تصدیق این وعده‌ی الهی است که؛ «کم من فئهٍ قلیلهٍ غلبت فئهً کثیرهً بإذن الله»! آری بسیج امتداد راه کسانی است که تاریخ غلبه‌ی حق بر باطل را رقم زدند و با خون خویش بشریت را از روسیاهی نجات بخشیدند!

بسیجی یعنی علی(ع)، بسیجی یعنی حسن(ع) و بسیجی یعنی حسین(ع). به تعبیر آن مراد سفر کرده‌مان «بسيج لشكر مخلص خداست كه دفتر تشكیل آن را همۀ مجاهدان از اولين تا آخرين امضا نموده‌اند.» بسیج، ذخیره‌ای است بی‌انتها از مجاهدان راه خدا که برای هر عرصه‌ای آماده‌ی میدانند. بسیجی، عنصری است متعهد و متخصص که چه در میدان اقتصاد، چه در میدان فرهنگ، چه در میدان سیاست و چه در میدان رزم، بی‌هیچ منّت و نام و مزدی حافظ کیان اسلام و شوکت مسلمین و عزت مستضعفین است. و این نه یک شعار، بلکه یک واقعیت انکار ناشدنی است. امروز اگر ماشین جهنمی استکبار در باتلاق جهان اسلام و سایر اقطاب عالم زمین‌گیر شده، بی‌شک این بسیج و تفکر بسیجی بوده که بإذن الله تمام محاسبات جهان‌خواران را به استهزاء همت خویش گرفته و افسوس!

افسوس از آن رو که متاسفانه «قلیلی» از مسئولین نظام اسلامی از این ذخیره‌ی بی‌پایان و کلید طلایی و هدیه‌ی خداوندی به ملت ایران غافل شده‌اند! امروز که حیوان مجسمی به نام آمریکا در نهایت ناتوانی و یأس از فتح خاکریز مستضعفین، دست کثیف خود را به سلاح تحریم برده است، گروه اندکی از وادادگان وطنی نیز عامدانه چشم خویش را بر توانمندی بی‌نظیر بسیج در تسخیر میدان خطیر «اقتصاد مقاومتی» بسته‌اند و بر عنایت ترحّم‌آمیز تفاله‌های آمریکا چشم‌دوخته‌اند! می‌خواستم تعبیری از برای ایشان به‌کار برم که به پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سالروز تاسیس بسیج مستعفین برخوردم. پیامی که دقیقا به احوال پریشان همین جماعت، پرداخته و پرده از روسیاهی دنیا و عقبای آنان برانداخته است. آن مرشد و مراد سفر کرده فرمود: «من مي‌دانم كه اگر مسئولين نظام اسلامي از شما بسیجیان غافل شوند، به آتش دوزخ الهي خواهند سوخت»! پس بشارت باد بر غافلان از بسیج و بسیجیان، آتشی سوزان، که اینان حقّاً اصحاب دوزخ‌اند!

... و خداوند همه‌ی ما را با معرفت به حاقّ تفکر بسیجی و توانمندی بی‌نظیر آن، از ظلمات ضلالت به نور معرفت هدایت فرماید تا یقین کنیم؛ آینده‌ی تاریخ را بسیجیان خواهند ساخت، و لَو کَرِهَ المشرکون...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما جهان نيوزي‌ها، بدجوري پرسپوليسي هستيد... اين رو ميشه دقيقاً از خبرهاتون فهميد...