سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲

دایی می‌خواهد چه چیزی را ثابت کند؟!

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 390909
مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت که نمی‌داند علی دایی با زندانی کردن سرمربی پیشین خود به دنبال ثابت کردن چه چیزی است.
به گزارش جهان؛ رضا شاهرودی در گفت‌وگو با تسنیم درباره زندانی شدن محمد مایلی‌کهن به خاطر شکایت علی دایی اظهار داشت: متأسفانه این اتفاق، جامعه فوتبال را زیر سؤال برد و باعث خواهد شد جوانان بی‌نظم و پرحاشیه فوتبال‌مان از آن الگوبرداری کنند.

وی ادامه داد: ای کاش علی دایی تا این مرحله پیش نمی‌رفت و بعد از متهم کردن استادش شکایت خود را پس می‌گرفت. مگر غیر از این است که دایی دنبال متهم کردن مایلی‌کهن بود، خب وقتی این اتفاق رخ داد او دیگر نباید باعث زندانی شدن استادش می‌شد. نمی‌دانم او با این کار چه چیزی را می‌خواست ثابت کند.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: مایلی‌کهن حکم پدر را برای امثال من و دایی دارد و هیچ آدمی راضی به زندانی کردن پدرش نیست. امیدوارم دایی همین امروز از کار خود پشیمان شده و با رفتن به دادگاه شکایت خود را از استادش پس بگیرد. قطعاً این اتفاق تا الان کلی بد‌آموزی برای جوانان داشته و دایی را نیز زیر سؤال برده است.

وی یادآور شد: در فوتبال ایران مدام صحبت از پهلوانی و احترام به پیشکسوت است اما در عمل می‌بینیم بزرگان این ورزش در رسانه به دنبال تخریب یکدیگر هستند و اتفاق اخیر هم کل ورزش ایران را زیر سؤال برده و قطعاً بازتاب بسیار منفی نیز در کل دنیا خواهد داشت.

شاهرودی افزود: خود من در یک مقطع در رسانه‌ها انتقاداتی از علی پروین داشتم و او هم صحبت‌های زیادی بر علیه من انجام داد اما هیچ وقت این فکر به ذهن من خطور نکرد که از استاد خود شکایت کنم. مایلی‌کهن و دایی هر دو از خانواده پرسپولیس هستند و خیلی زشت است که اختلاف آنها به این مرحله بکشد که دیگر کاری از هیچکس برنیاید.

وی خاطرنشان کرد: دایی در برنامه نود اعلام کرد؛ مایلی‌کهن باید از حرف‌هایی که زده ابراز پشیمانی کند تا او را ببخشد. این حرف‌ها خوب نیست چرا که مایلی‌کهن غرور دارد و شایسته نیست بابت صحبت‌هایی که بر علیه دایی انجام داده از او عذرخواهی کند.

شاهرودی با اشاره به حرف‌های اخیر علی دایی و علی کریمی علیه یکدیگر نیز گفت: معلوم نیست این دو نفر چه زمانی می‌خواهند اختلافات را کنار بگذارند. اینکه کریمی اعتقاد دارد دایی در رفاقت دنبال منافع خود است به من مربوط نمی‌شود، چون با دایی رفاقتی نداشته‌ام. سال‌های زیادی با دایی همبازی بودم اما در هیچ مقطعی با او رفاقت نزدیک نداشتم و دوست صمیمی دایی، افشین پیروانی بود.

وی یادآور شد: اگر در اردوی تیم ملی در ایتالیا با دایی درگیر شدم به خاطر این بود که او به من فحش داد. بعد آن قضیه رابطه ما دو نفر خیلی معمولی پیش رفت. الانم به دایی و کریمی توصیه می‌کنم یک ناهار با هم خورده و اختلافات را برای همیشه کنار بگذارند.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با دربی ۷۹ نیز گفت: این بازی هم مثل دیدارهای اخیر دو تیم مساوی خواهد شد. شرایط دو تیم به شکلی است که هیچ یک از مربیان دوست ندارند بازنده دربی باشند و با تفکر دفاعی به میدان می‌روند. البته امیدوارم این بار حداقل بازی جذابی را از سوی دو تیم شاهد باشیم تا حداقل هواداران از عملکرد تیم‌های محبوب‌شان راضی باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *