جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۳۴
عضو کمیسیون آموزش در گفت‌وگو با جهان‌نیوز تشریح کرد:

پیام مهم مجلس به رئیس جمهور پیش از معرفی دانش آشتیانی/ واکنش روحانی به توصیه بهارستان

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 390796
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامی که یک شب قبل از معرفی چهارمین وزیر پیشنهادی از سوی مجلس به رئیس جمهور داده شد، گفت: در این پیام به رئیس جمهور آمده بود که با توجه به فضای منفی مجلس در باره دانش آشتیانی و برای بهبود فضای بین دو قوه از معرفی وی خودداری نمایید که متاسفانه رئیس جمهور به این پیام اعتنا نکرد و بر معرفی این شخص اصرار ورزید.
پیام مهم مجلس به رئیس جمهور پیش از معرفی دانش آشتیانی/ واکنش روحانی به توصیه بهارستان
سرویس سیاسی جهان نيوز - ابوذر علوی‌تبار: عبدالوحید فیاضی که در غرفه جهان نيوز  در نمایشگاه مطبوعات حضور یافته بود، درباره معرفی چهارمین وزیر پیشنهادی دولت به خبرنگار جهان نيوز گفت: دولت در ورطه لجبازی افتاده است.

وی افزود: البته به نظر می رسد دولت ناگریز به معرفی افرادی با سابقه سیاسی مشخص و شبیه به هم است چرا که وزارت علوم را به عنوان سهمیه اصلاح‌طلبان افراطی در نظر گرفته است.

عضو کمیسیون آموزش افزود: سهم خواهان به هیچ عنوان حاضر نیستند در وزرات علوم کوتاه بیایند و تاکنون اجازه نداده‌اند دولت به گزینه‌ای غیر از طیف آنها فکر کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامی که یک شب قبل از معرفی چهارمین وزیر پیشنهادی از سوی مجلس به رئیس جمهور داده شد، گفت: در این پیام به رئیس جمهور آمده بود که با توجه به فضای منفی مجلس در باره دانش آشتیانی و برای بهبود فضای بین دو قوه از معرفی وی خودداری نمایید که متاسفانه رئیس جمهور به این پیام اعتنا نکرد و بر معرفی این شخص اصرار ورزید.

به گزارش جهان، این در حالی است که به رغم رای و نظر منفی بهارستانی‌ها به گزینه‌هایی که سابقه درخشانی در کارنامه سیاسی و مدیریتی خود نداشتند، رئیس جمهور همچنان اصرار دارد که سهم اصلاح طلبان از دولت یازدهم را تمام و کمال به آنها اهدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدی
اقا من امروز از یکی از مسیولین دانشگاه خواجه نصیر شنیدم وی که عضو هیت علمی وموظف است چهار روز در دانشگاه حضور داشته باشد کلا ماهی چند ساعت به دانشگاه میاید. ایا این فرد با این وضعیت انضبا ط
ی صلاحیت وزارت دارد.
رپیس جمهور بهتر است به فکر منافع انقلاب و ملت باشد نه یک گروه سیاسی ورشکسته که خود را به دروغ حامی رپیس جمهور می‌دانند
دولت در ورطه لجبازی افتاده است.
بعد از اینکه فرجی دانا پس از استیضاح مشاور رییس جمهور شد و باز رییس جمهور گفت به وزیر علوم بعدی میگیم راه فرجی رو پیش بگیره به طور واضح لجبازی ایشون رو نشون میده...
خوشم می یاد زمان حاج محمود هر اقدامی لجبازی حساب میشد...
United Kingdom
این مجلس که لج کرده و تا زاهدی رو معرفی نکنه رضایت نمی دن!
محمد
چی شد شما که بعد از انتخاب روحانی میگفتید روحانی اصلاح طلب نیست یک مروری به تاریخچه خبرها داشته باشید حالا میگویید اصلاح طلبه خیلی با حالید جرات داری اینو بذار رو سایت
Norway
ازکوزه برون چه نراود انچه دروست
United Kingdom
خودت یک بار دیگه این رو که نوشتی بخون ببین می فهمی چی گفتی؟
خوب اشکال نداره شما که به بهبود فضای بین دو قوه اهمیت میدید به وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدید
Germany
حضرات مجلس کی می خواهند متجه بشون که وریز علوم را آقایان سران داخلی فتنه تعیین و به مجلس پیشنهاد می کنند.
SAABER
Canada
مگر همینان نبودند که بارها اعلام رسمی در رسانه های مملکتی کرده اند که هیچگونه رابطه و وابستگی ای با اصلاح جلبان برانداز ندارند ؟؟؟!!! پس اصرار آنها در ادامه همان مهره چینیها چیست جز آنکه امورات فرهنگی و دانشگاهی را سیطره های مشکوک بیاندازند تا به اهدافهای پشت پرده ایشان رسند و از دانشگاههای آزاد گرفته تا دانشگاههای مملکتی را اینگونه ها مهره چینیهای مشکوک کرده و میکنند و هنوز و بعد از یکسال نیمی از بالا آمدنشان دست از پست و مقام بازیها برنداشته اند !!! و آیا این بازیهای شوم معنایی جز آن دارد که اینان مملکت و اموراتش را سرگرم همین بازیهای طفلانه نموده اند تا که خود به زد و بندات مذاکراتی و واگذاری مملکت به دامان کدخدایانشان رسند ؟؟؟ و گونه ای از جنگ زرگری را براه که تا به اهدافهای شوم و مشکوک و توافقاتی که بوق و کرناها در رسانه های زمین براه انداخته اند و اما نمایندگان منتخب مردمان شرافتمند در خانه به اصطلاح ملت مظلوم از مفاد آن هیچگونه خبری ندارند !!!!! و آیا چگونه به دولتی که تاکنون جز دروغ و ریا و پس و پیشات الفاظ را خوراک همگان شرافتمند کرده اند میشود اعتماد نمود ؟؟؟!!! و تا بکی میباید هزینه رسواییها از حاکمیتهای چندگانه را در دید و افکار عمومی ملتهای زمین پرداخت ؟؟؟!!! و چکسانی و چه دستگاههایی مسئول رسیدگیها به اینگونه جرائمات زشت و خفت آلوده میباشند ؟؟؟!!! و تا بکی میباید تحمل اینگونه ناهنجارات پازلی را نمود و جو مملکت را آشفته دید و دم برنیاورد ؟؟؟!!! آیا این جز اینست که ستون پنجم اجنبیان شیطانی حاکم بر امورات مملکتی شده اند و بر ضد منافعها و منابعها و خزانه هایی که تاکنون با گراها به حبسها و به اقساطهای مشروط رفته است ادامه همان طرح و نقشه های کودتای سال 88 را پی گیرند ؟؟؟ و اگر که نیست !!!!! و همچنان خواب و خیالات محسوب است !!!!! پس چیست و چه معناهایی جز این میتواند داشته باشد و تا به کی میباید متحمل اینگونه ضرارات عمده بر امورات ملت شهیدپرور بود ؟؟؟؟؟!!!!! .....
سیلی خورده ازدیویدکامرون
این چه قرشمال بازی است که دولت راه انداخته چرا کسانی که اقدامات شائبه برانگیزدارند روبه مجلس معرفی میکند آقای روحانی خداوندحاضروناظراست سرکی رومیخوای شیره بمالی
مرتضی
این تلخیها نوش جان اصولگرایان تا در انتخابات بعدی قدر اتحاد و یکپارچگی رو بدونند.
جوادی شیراز ی
گویا رئیس جمهور ازاصلاح طلبان افراطی می ترسد
ویا واقعا تفکر خود ایشان اینچنین است.
اگر اصلاح طلبان از سهم خود کوتاه نمی آیند مجلس هم نباید از صلاح مردم کوتاه بیاید و آینده دانشگاه های ما را که محل انسان سازی است به دست یک فتنه جو و افراطی بیندازد .
Iran, Islamic Republic of
بد نيست مجلس وزير را به هيات دولت معرفي كند هيات دولت به وي راي دهد كه وزير باشذ يانه ؟مگر يكبار رهبر معظم انقلاب شما هايي را كه خودرا ذوب در ولايت ميدانيد و مابقي را فتنه گر از دو دو كردن و دادن راي ممتنع نهي ننمودند پس ديروز چرا هنگام خواندن نامه رئيس جمهور محترم دودو كرديد ميگذاشتيد پس از شنيدن برنامه هاي وزير و دفاعيات وي مخالفت يا موافقت ميكرديد
United Kingdom
ظاهراً به رغم رأی و نظر منفی رئیس جمهور، اعضای کمیسیون آموزش مجلس همچنان اصرار داردند که آقای روحانی، شخص آقای زاهدی (وزیر علوم آقای احمدی نژاد و رئیس فعلی کمیسیون آموزش مجلس) یا کسی که مورد تأیید ایشان باشد را به عنوان وزیر علوم پیشنهاد نمایند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه بازیچه آقایان است.
Iran, Islamic Republic of
کناره گیری کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات 92 کلید تشخیص این است که معامله ای میان اصلاح طلبان و کارگزاران صورت گرفته است.
ایرانی 2
رئیس جمهور حق انتخاب وزیر خودش را ندارد؟؟؟ یعنی اصلاح طلبان در انتخاب وزیر دخالت می کنند ولی پیام مجلس دخالت نیست ؟؟؟
این که دو جناح عضویت افراد در کابینه جناح مقابل را جرم بدانند نادرست است . معاون وزیر بوده و دکترا دارد و مدرس دانشگاه است . هم سابقه مدیریتی دارد و هم علمی . معاون وزیر دولت هشتم بودن که جرم نیست . بخصوص که خود معین چند سال بعد از طرف رهبری واجد حداقل شرایط لازم برای ریاست جمهوری دانسته شد .
Iran, Islamic Republic of
سهم خواهان از دولت! سهم اصلاح طلبان افراطی از دولت یازدهم! ...
شما چه اصراری دارید که دولت رو از اصلاح طلبان جدا کنید واقعا چه تفاوتی بین اینها هست؟؟؟
داوود
آنچه صهیونیست ها را آشفته کرده پیشرفت خیره کننده علمی جمهوری اسلامی است که باید به هر قیمتی شده جلوی آن گرفته شود برای همین است که فتنه گرانی که در کودتای آمریکایی - انگلیسی - اسرائیلی شکست خوردند حال از این طریق قصد ضربه زدن به پیشرف علم در این نطام را دارند وگر نه دلیلی ندارد که یک وزیر که رای هم اورده آن گونه عمل کند که داد همه را در بیاورد و بعد هم کسانی معرفی شوند که از وزیر بر کنار شده به مراتب بد تر هستند
محسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی اصلاح طلبان به روحانی رای دادند و او را به مقام ریاست جمهوری رساندند، روحانی باید وزرایش را از اصولگرایان انتخاب کند ؟
دوستان تندرو هنوز الفبای سیاست را نمیدانند. برای خودم متاسفم که چه کسانی بعنوان نماینده ما در مجلس حضور دارند.
س
مشکل سر اصلاح طلب بودن روحانی و اطرافیانش نیست، مشکل اینجاست که هر کی رو معرفی میکنه از فعالین فتنه آمریکایی اسراییلی و براندازان نظام بوده.
حالا شما دوست داری همه اصلاح طلبا رو فتنه گر فرض کنی ، یه بحث دیگه است.!!
Iran, Islamic Republic of
ما هم برای اینگونه تحلیل شما متاسفیم. آخر اصلاح طلبان اگر رای داشتند که نماینده شان در انتخابات کنار نمی کشید خودشان هم می دانند که پایگاهی در جامعه ندارند.
دولت در خصوص معرفي وزارت علوم لجبازي نمي کند .....
پ عمع من داره لج بازی می کند
روحانی می داند این گزینه رای نمی اورد ولی برای اینکه مانع ریزش رای اصلاح طلبان از سبد رایش مجبور است لجام وزارت را به دست اصلاح طلبان بدهد تا بتوان در دور بعئ در قدرت بیاستد
Iran, Islamic Republic of
پس اصلاح طلبان اکثریت هستند دیگه خوشم میاد اغرار کردید
اصغری
مگه قراره وزرا توسط مجلس معرفی بشن؟ وظیفه دولت معرفی وزیره مجلس دوست داشت رای بده دوست نداشت رای نده
Iran, Islamic Republic of
هر کسی وزیر بشه، گرداننده ی اصلی وزارت علوم پسر عموی رئیس جمهور یعنی آقای فریدون هستند. بنابراین بهتر بود رئیس جمهور ایشان را جهت کسب رای اعتماد به مجلس معرفی می کردند.
خب رای ندین رییس جمهور ک میگه اهلا و سهلا
مجید
Iran, Islamic Republic of
معنی لج بازی را فهمیدیم روحانی چرا صراحتا نمی گوید که باید این وزارتخانه را باید به گروه خاص که وعده ش را دادم بدهم
جعفری
Iran, Islamic Republic of
دولت به دنبال زمینه سازی برای تقابل دولت و مجلس در مورد وزارت علوم است تا زمان انتخابات مجلس به مظلوم نمایی بیفتد و طوری جوسازی کند که مجلس باید همسو با دولت باشد تا کشور پیشرفت کند!!

به نظر من پیشنهاد می کنم مجلس به این فرد کاندید شده رای اعتماد بدهد تا دست بهانه برای دولت ببنند تا نتواند به نفع خود بهره برداری کند بعد از چند ماه از کار این وزیر، اگر عملکرد مطابق صلاح نبود مجدد ایشون رو به استیضاح بکشانند تا مردم تحت تاثیر تبلیغ و جو منفی دولت قرار نگیرد.