سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

پرونده آژانس متخلف در جام جهانی باز است

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 390538
معاون رییس جمهوری و قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی وقت، گفت:کاروان ایران با وجود کاهش تعداد ورزشکاران خود دربازیهای آسیایی اینچئون عملکرد قابل قبولی داشت و با بدشانسی در جایگاه پنجم ایستاد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا،مسعودسلطانی فر گفت: عملکرد کاروان ایران در بازی های آسیایی اینچئون مثبت بود و توانستیم مدال های خوشرنگی را به ارمغان بیاوریم. این درحالی است که کاروانی کشور مانسبت به دوره گذشته ۱۰۰ ورزشکار کمتر با خود به این بازیها برده بود.

وی ادامه داد: تعداد مدال های ما قابل قبول بود و اگر در ۲ روز پایانی مسابقات در رشته ها چون بسکتبال و وزنه برداری با بدشانسی روبه رو نمی شدیم می توانستیم جایگاه چهارم دوره گذشته خود را تکرار کنیم.

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی وقت،گفت:امسال قزاقستان بابدشانسی ایران توانست به مقام چهارم برسد و سقوط یک پله ای ما به معنای عملکرد ضعیف وزارت ورزش و جوانان نسیت.

معاون رییس جمهوری ورییس سازمان میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی دررابطه باتخلف آژانس های مسافرتی که مسئولیت اعزام هواداران از کشورمان به برزیل را برعهده داشتند،اظهارکرد:وظیفه اصلی مااطلاع رسانی ونظارت کامل برخدمات رسانی آژانس ها است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آژانس های مسافرتی در جام ملت های آسیا امکانات بهتری در اختیار هواداران قرار دهند.

وی تصریح کرد:تخلفاتی که در جام جهانی ۲۰۱۴ رخ داد به هیچ عنوان با سال ۲۰۰۶ قابل قیاس نیست و در آن جام جهانی آژانس ها تخلفات زیادی داشتند و حتی برخی از آنها بلیت جعلی در اختیار هواداران قرار داده بودند.

سلطانی فر ادامه داد:دراین جام جهانی تنها یک آژانس تخلف داشت که سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شدیدترین برخورد را با آن داشت و این آژانس همچنان درگیر پرونده تخلفات خود در جام جهانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *