چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

فدوی: تنهاراه آمریکا، رفتن ازخلیج‌فارس است

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 390498
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها چاره‌ای جز بیرون رفتن از خلیج فارس ندارند و آن‌ها زودتر از هر چیزی قدرت قابل لمس را درک می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم سومین سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید تهرانی‌مقدم نمونه‌ای از انسان‌هایی بود که بر مبنای باور و اعتقادات امام‌خمینی(ره) ‌رشد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تأثیرگذار در منطقه بوده و اهداف آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهداف خود در خلیج فارس و منطقه غرب آسیا خیر نیست و شر آن همه کشورهای منطقه و دنیا را در برمی‌گیرد.

دریادار فدوی اظهار داشت: آن‌ها به دنبال استفاده از عامل انرژی در منطقه هستند تا بر خلیج فارس، شرق آسیا و آسیای جنوب شرقی مسلط شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: همه توانمندی‌های نیروهای مسلح تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم در رویارویی ما با دشمن دارد و باید قبول کنیم آمریکایی‌ها یک توان نظامی دریاپایه هستند و خلیج فارس اصلی‌ترین نقطه عالم است.

وی گفت: آمریکایی‌ها چاره‌ای جز بیرون رفتن از خلیج فارس ندارند و آن‌ها زودتر از هر چیزی قدرت قابل لمس را درک می‌کنند.

دریادار فدوی افزود:‌ خلیج فارس برای کشورهای منطقه است و ایران کشور قدرتمند و تأثیرگذاری به حساب می‌آید و آمریکا قادر نیست راهی که رفته را به اتمام برساند و چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارد که در این راستا توانمندی موشک‌های ما تأثیر دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها قدرت قابل دیده شدن را می‌فهمند در حالی که باید بدانند معنویت نیز تأثیر بسیار مهمی دارد.‌
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *