چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱

ماجرای یافتن پیکر معلم فداکار لرستانی

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 390270
یابنده پیکر معلم فداکار لرستانی گفت: توسل به حضرت ابوالفضل (ع) کمک کرد تا پیکر مرحوم کاظم صفرزاده را پس از ۱۴ شبانه روز مفقود شدن، در روز تاسوعا در رودخانه کشکان پیدا کنیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، طی مراسمی ظهر امروز با حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان از یابنده جسد معلم فداکار لرستانی تجلیل شد.

دهیار روستای حیات‌الغیب بخش ویسیان چگنی یابنده پیکر معلم فداکار لرستانی در کشکان رود خرم‌آباد در مراسم تجلیل استاندار لرستان از وی، گفت: روز تاسوعای حسینی تا ظهر عزاداری کردیم، بعد از ظهر تصمیم گرفتیم با حضور همه عزاداران هیئت این روستا با توسل به حضرت ابوالفضل(ع) به جستجوی پیکر معلم فداکار و دلسوز برویم که حضرت عباس(ع) کمک کرد، بعد از چند ساعت پیکر آن را پیدا کنیم.

نورالله حیات‌الغیب اظهار داشت: ما هرچه داریم از اهل بیت(ع) داریم، از این‌رو توسل به اهل بیت(ع) کمک کرد که پیکر این معلم در روز تاسوعا در حالی که خانواده وی دیگر ناامید شده بودند، پیدا و در روز عاشورا به خاک سپرده شود.

به گزارش فارس، ۲۸ مهرماه امسال کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی به همراه سه دانش‌آموز بر اثر سیلاب در رودخانه کشکان رود لرستان غرق شدند، جسد این معلم فداکار همزمان با تاسوعای حسینی پس از ۱۴ روز در منطقه ویسیان خرم‌آباد پیدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *