پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جزئیات اخذ گواهی کسر خدمت فرزندان ایثارگران

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 595695
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا ،ضوابط سابق کسرخدمت ایثارگری را برای واجدین شرایط تشریح کرد.
جزئیات اخذ گواهی کسر خدمت فرزندان ایثارگران
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار ابراهیم کریمی در خصوص آخرین اخبار از کسر خدمت ایثارگری اظهار کرد: در اجرای قانون کسرخدمت ایثارگری مورد اشاره در بند (د) ماده (88) قانون پنج ساله برنامه ششم توسعه کشور، مشمولانی که سابقه جبهه و یا تجمیع جبهه، جانبازی و آزادگی والدین آنان به امتیاز 28 و 29 می‌رسد، می‌توانند با مراجعه به یگان خدمتی والدین، گواهی کسرخدمت را دریافت کنند.

وی افزود: آن دسته از کارکنان وظیفه که امتیاز کسرخدمت آنان کمتر از 28 بوده و امکان بهره مندی از معافیت را نداشته‌اند، در صورتی که واجد شرایط بهره مندی از ضوابط قبلی کسرخدمت ایثارگری باشند، می‌توانند از امتیاز 9 روز کسرخدمت ایثارگری بهره مند شوند.

 جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در تشریح ضوابط سابق کسرخدمت ایثارگری بیان کرد: مشمولان غیر غایب متولد 72 به قبل که تا قبل از 19 آذر امسال به خدمت اعزام شده‌اند، به ازای هرماه حضور در جبهه، اسارت و یا درصد جانبازی والدین، 9 روز کسرخدمت به آنان تعلق می‌گیرد.

وی گفت:  برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح، آن دسته از مشمولان واجد شرایط (اعزامی قبل از 19 آذر) که موفق به دریافت گواهی کسرخدمت ایثارگری با ضوابط قبلی نشده‌اند، همچنان فرصت دارند با مراجعه به یگان خدمتی والدین خود، برای اخذ گواهی مذکور اقدام کنند تا سوابق آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *