دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دیدار ایران با زیمبابوه ۲۳ آبان قطعی شد

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۶
کد مطلب: 389240
دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان با زیمبابوه در روز ۲۳ آبان ۹۳ قطعی شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال ایران دیدار خود با زیمبابوه را در اردوی آفریقای جنوبی برگزار کند، در نهایت فدراسیون فوتبال دو کشور به این توافق رسیدند که دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و زیمبابوه روز ۲۳ آبان در تهران برگزار شود. بدین ترتیب شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از بازی با کره جنوبی در روز ۲۷ آبان با این تیم آفریقایی روبه‌رو خواهند شد.

 همچنین برای اردوی آفریقای جنوبی سه دیدار تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال پیش‌بینی شده است که یک بازی آن با تیم ملی آفریقای جنوبی و یک بازی دیگر هم با یکی از تیم‌های باشگاهی این کشور است. برای سومین بازی هم فدراسیون فوتبال در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال کنیاست که البته فدراسیون فوتبال این کشور آفریقایی درخواست مالی را مطرح کرده که احتمال برگزاری این بازی را کاهش داده است. البته هنوز دیدار ایران و کنیا منتفی نشده و در صورت توافق فدراسیون دو کشور مصاف ملی‌پوشان ایران با کنیا سومین دیدار دوستانه اردوی تدارکاتی آنها در آفریقای جنوبی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *