جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۶
۳
بازیکنی که با حاشیه به بیراهه می رود

صادقیان به کجا می رود ؟

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 389232
صادقیان سال پیش در چندین بازی با بازیکنان تیمهای مختلف درگیر شد و در سال جاری به دنبال درگیری با داور چند ماه از فوتبال محروم بود ولی انگار قصد ندارد حاشیه ها را رها کند
صادقیان به کجا می رود ؟
سرویس ورزشی جهان - مسعود پاشنا: در اواخر دیدار تیمهای پرسپولیس و پیکان پیام صادقیان که به تازگی از محرومیت کمیته انضباتی رهایی یافته ، هنگام تعویضش با تندی به دست درخشان زد و گفت: “برو بابا با این تیمت!” سرمربی پرسپولیس پس از بازی و با کنایه خطاب به صادقیان گفته: “ببخشید که تعویضت کردم و بردیم!”

پس از این جریان بود که صادقیان سریعا در صفحه شخصی اش از رفتن در نیم فصل حرف زد! پیش از این در یکی از بازیهای سرخپوشان عباس زاده پدیده سال گذشته لیگ بعد از تعویض به عنوان اعتراض راهی رختکن شده بود ! البته دوباره به نیمکت برگشت. به راستی این بازیکنان تازه از راه رسیده که غرق در مادیات شده اند به چه چیزی می اندیشند ؟ عباس زاده که ظاهری آرام دارد خودش عنوان کرده بود که آرزو داشته روزی بازی تیم پرسپولیس را از نزدیک تماشا کند ! ولی حالا…

پیام صادقیان که دیگر شورش را در آورده ، سال پیش در چندین بازی با بازیکنان تیمهای مختلف درگیر شد و در سال جاری در اوائل لیگ به دنبال درگیری با داور چند ماه از فوتبال محروم بود ولی انگار قصد ندارد حاشیه ها را رها کند .

وی دو روز پیش از بازی پرسپولیس با پیکان گفته بود: خودش هم می‌داند که بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست و درخشان حق دارد تعویضش کند، با این وجود بعد از خروج از میدان در این مسابقه واکنش قهرآمیزی داشت و در رختکن هم گردوخاک به پا کرد. جالب‌تر اینکه صادقیان یک ساعت بعد از بازی به یک خبرگزاری می‌گوید هیچ مشکلی با درخشان نداشته و آماده درخشش در داربی است، اما دو ساعت بعد روی صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پیغامی پر از دلخوری و دال بر خداحافظی از پرسپولیس منتشر می‌کند!

پیام صادقیان‌ که در فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و توانست ستاره این تیم باشد، در جام‌جهانی غایب بود.

صادقیان پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی برای سفر به اتریش و سپس برزیل، وقتی متوجه شد در لیست جایی ندارد در صفحه شخصی خود در یکی از سایت‌های اجتماعی نوشت: «بر باعث و بانی‌اش لعنت»!

ببینید علی کریمی پس از خط خوردن از تیم ملی چطور مصاحبه کرد، گفت: که به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارد ولی پیام صادقیان چنین رفتاری داشت

حیف نیست بازیکنی با تکنیک فوق العاده و سرعت مثال زدنی با حمل توپ بالا که برخی بازی وی را با ناصر محمد خانی مقایسه می کنند بی جهت غرق در حاشیه ها می شود ؟ آخر تا چه وقت صادقیان با حاشیه ها همراه است ؟ این یک ضعف بزرگ است که باید روی آن کار شود . طبیعی ست بازیکنان تیمهای مقابل از این ضعف بسود خود استفاده می کنند . ناگفته نماند در زمان هدایت علی دایی کمتر کسی به خود اجازه چنین رفتاری را می داد .

به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی گیرد طبیعی ست مربی دست به تغییرات بزند و مهاجم اضافه کند ، درست همان کاری که درخشان انجام داد و بجای صادقیان که در خط هافبک بازی می کرد از طارمی مهاجم استفاده کرد و اتفاقا پس از تعویض گل برتری سرخپوشان به ثمر رسید .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی میمرد ز درد بی نوایی .. یکی میگفت عزیز زردک میخواهی ؟
Iran, Islamic Republic of
اگر باشگاههاي ما واقعا فرهنگي ورزشي هستند متحد شوند و هيچكدام با اين بازيكنان قرارداد امضا نكنند بعد ببينيد چطور پوزشان به زمين مي خورد . البته بعيد مي دانم باشگاههاي ما فرهنگي هم باشند فقط اداي آن را در مي آورند
محمد
بازیکنان باحاشیه به جایی نمیرسند