جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

برای پرسپولیسی شدن مشکلی ندارم

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 388578
مدافع راست جدید پرسپولیس می‌گوید از بازی با پیکان می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند و امیدوار است که جواب اعتماد حمید درخشان را بدهد.
به گزارش جهان نيوز، شهر خبر نوشت: مهدی جعفرپور برخلاف ادعای مطبوعات که او را هافبک راست می‌دانند می‌گوید که پست تخصصی‌اش دفاع است ولی به ‌دلیل شرایط بازی و درخواست مربیانش در خط هافبک بازی کرده است.

گفتگو با جعفرپور را در زیر می خوانید:

* بیشتر از یک هفته است که با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته‌ای ولی هنوز قراردادت ثبت نشده و نتوانستی بازی کنی؟

- به دنبال کارهای اداری نقل و انتقالم از تبریز به تهران هستم.

* پس اینکه می‌گویند شهرداری هنوز به تو رضایتنامه نداده درست است؟

- چنین چیزی صحت ندارد. نمی‌دانم این حرف‌ها را از کجا درمی‌آورند، من احتیاجی به رضایتنامه و این حرف‌ها ندارم.

* پس اینکه می‌گویند یک بازی برای شهرداری در لیگ یک انجام داده‌ای چیست؟ گویا سر همین موضوع به مشکل خورده‌ای؟

- چنین چیزی صحت ندارد. من اصلا برای شهرداری بازی نکردم. شما بروید آمار سازمان لیگ و هیات فوتبال را درآورید ببینید من بازی کردم یا نه؟! نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست دارند دروغ بگویند و برایم حاشیه درست کنند.

* پس تو مشکلی بابت نقل‌ و انتقالت برای حضور در پرسپولیس نداری؟

- من قبل از پایان تاریخ نقل‌وانتقالات لیگ دسته اول با شهرداری تبریز قراردادم را فسخ کردم. بنابراین هیچ مشکلی بابت باشگاه شهرداری و رفتنم از این تیم نداشتم و ندارم.

* کارت در چه مرحله‌ای است؟

- اگر خدا بخواهد مراحل آخر پیوستنم به پرسپولیس را طی می‌کنم. کارهای اداری سازمان لیگ و نیز نامه‌نگاری هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی به تهران باقی مانده و اگر خدا بخواهد تا پایان هفته تمام می‌شود و بعد می‌توانم در خدمت پرسپولیس باشم.

* یعنی از بازی پیکان بازی خواهی کرد؟

- اگر مربیان صلاح بدانند از بازی پیکان برای پرسپولیس به میدان خواهم رفت.

* مشکلی بابت تمرین کردن نداری، آیا آماده‌ای؟

- من ۲۵ روز است که کنار تیم تمرین می‌کنم و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارم و به خوبی آماده شده‌ام اگر مشکل خاصی پیش نیاید آماده بازی کردن هستم.

* در این مدت جو پرسپولیس را چطور دیده‌ای؟

- پرسپولیس جو خیلی خوبی دارد و بچه‌ها با هم خیلی صمیمی هستند.

* آیا از تو به خوبی استقبال کرده‌اند؟

- بله. بازیکنان و کادر فنی استقبال خوبی از من داشتند در ثانی با خیلی از بچه‌ها از قبل دوست صمیمی هستم.

* پس در پرسپولیس احساس دلتنگی و غریبی نکردی؟

- اصلا به هیچ وجه احساس غریبی نکردم. خدا را شکر همه با من صمیمی هستند.

* وضعیت تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- وضعیت تیم خیلی خوب است البته اگر بگذارند.

* یعنی چی؟! چه کسی نمی‌گذارد پرسپولیس خوب باشد؟!

- متاسفانه یکسری از بیرون برای تیم حاشیه درست می‌کنند و نمی‌خواهند که تیم نتیجه بگیرد. باور کنید طی این مدت که در کنار تیم بودم هر چه حرف درباره شرایط تیم زدند دروغ است و صحت ندارد. خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد.

* حالا با تمام این اوصاف پرسپولیس می‌تواند از این شرایط بحرانی خارج شود و به روزهای خوب برسد؟

- مطمئن باشید همین‌طور خواهد بود. پرسپولیس با حمید درخشان از این وضعیت خارج خواهد شد و دوباره به همان پرسپولیس قهرمان تبدیل می‌شود.

* یکی از بحث‌هایی که این روزها در مورد تو مطرح می‌شود، بحث پست تخصصی توست. آیا تو در دفاع راست بازی می‌کنی یا هافبک راست؟

- ببینید پست تخصصی من دفاع راست است، اتفاقا روزنامه شما هم این اشتباه را کرده بود و نوشته بودید که من هافبک راست بازی می‌کنم ولی باید بگویم من پست اصلی‌ام دفاع راست است ولی به دلیل شرایط بازی و نیز تغییر سیستم‌های مربی‌هایی که در تیم آنها بازی می‌کردم، مجبور می‌شدم هافبک راست بازی کنم. این را هم باید اضافه کنم که به غیر از هافبک راست در خط حمله هم بازی کرده‌ام.

* اولین بار چه کسی از تو در دفاع راست بازی گرفت؟

- امیر قلعه‌نویی در سپاهان از من در دفاع راست بازی گرفت. سپس کرانچار و نیز فیرات هم از من در پست هافبک راست بازی گرفتند. جالب است برای‌تان بگویم که یک بار امیر قلعه‌نویی من را به عنوان مهاجم به بازی گرفت.

* و آیا الان در پرسپولیس می‌توانی به راحتی در دفاع راست بازی کنی؟

- من برای همین به پرسپولیس آمدم تا در پست تخصصی خودم بازی کنم البته اگر حمید خان بخواهد در پست‌های دیگر هم می‌توانم بازی کنم.



* بیشتر تمایل به حمله داری یا دفاع؟

- من خودم حمله را بیشتر دوست دارم ولی این بستگی به نظر کادر فنی تیم دارد. شاید در یک بازی از من نخواهند که نفوذ کنم ولی به دلیل تجربه‌ای که در خط هافبک راست دارم دوست دارم که در حمله بیشتر حضور داشته باشم و به تیم کمک کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *