پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تهدید داعش به اعدام ۲ نظامی لبنانی

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 388447
گروهک تروریستی «داعش» تهدید کرد که در صورتی که دولت لبنان خواسته‌هایش را بر آورده نکند، به زودی دو تن از اسرای ارتش لبنان را اعدام خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تنها یک روز پس از عقب نشینی گروهک تروریستی «جبهه النصره» از اعدام «علی بزال» یکی از نظامیان ربوده شده در عرسال، گروهک تروریستی داعش تهدید کرد که در صورتی که دولت لبنان خواسته‌هایش را بر آورده نسازد، به زودی دو تن از اسرای ارتش لبنان را اعدام خواهد کرد.

گزارش وبگاه خبری «المستقبل» حاکی است که داعش نسبت به اعدام «خالد مقبل حسن» و «سیف ذبیان» از سربازان ارتش لبنان تهدید کرد و مدعی شد که در صورتی که دولت لبنان خواسته‌هایش را برآورده نسازد، صبح سه‌شنبه (امروز) اسم یکی دیگر از نظامیان لبنانی را برای اعدام،‌ اعلام خواهد کرد.

بر اساس این گزارش «وائل ابو فاعور» وزیر بهداشت لبنان شب گذشته در جمع خانواده‌های نظامیان ربوده شده در عرسال از دریافت پیامی از گروهک داعش خبر داد که خواسته‌هایشان در آن درج شده است ولی به محتوای آن هیچ اشاره‌ای نکرد.

این گزارش حاکی است که منابع رسمی اعلام کردند که میانجی قطری در پرونده نظامیان ربوده شده در عرسال صبح امروز وارد بیروت می‌شود و چند ساعت بعد از ورودش به لبنان به منظور گفت‌وگو با ربایندگان راهی ارتفاعات منطقه مرزی عرسال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *