پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۷
۷

این‌اقدام مغایرمصوبه شورای‌امنیت‌ملی است

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 386347
عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: حمایت از سران فتنه مغایر مصوبه شورای عالی امنیت ملی و از ابعاد امنیتی نیز قابل بررسی است لذا اقدام حزب اعتماد ملی در حمایت از سران فتنه به معنای نادیده گرفتن شورای عالی امنیت ملی است.
این‌اقدام مغایرمصوبه شورای‌امنیت‌ملی است
به گزارش جهان، محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به همایش اخیر حزب اعتماد ملی، گفت: در اولین جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، بحث همایش حزب اعتماد ملی و شعارهای که در این همایش در حمایت از سران فتنه سر داده شد را بررسی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه حصر سران فتنه مصوبه شورای عالی امنیت ملی بوده است، گفت: حمایت از سران فتنه مغایر به مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و از ابعاد امنیتی نیز قابل بررسی است لذا اقدام حزب اعتماد ملی در حمایت از سران فتنه به معنای نادیده گرفتن مصوبه شورای عالی امنیت ملی است؛ همگان باید تابع شورای عالی امنیت ملی باشند و هرگونه رفتاری مغایر با مصوبه شورای عالی امنیت ملی خلاف مصالح کلی نظام است.

میرمحمدی با غیرقانونی خواندن همایش حزب اعتماد ملی تصریح کرد: هیچ حزب و گروهی حق ندارند مصالح کشور را نادیده بگیرد و قطعا کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نیز با حامیان فتنه برخورد قانونی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خب الان با این مغایرت باید چه کرد؟
میثم
چرا دادستان ورود وعلیه این کار خلاف و اقدام علیه امنیت ملی اعلام جرم نمیکند
مجاهد
این مصوبه رو باید ملغی کرد چون بر خلاف قوانین نظامه. این گونه مصوبات بنا بر مصلحت و در یک زمان خاص اتخاذ میشه و ابدی نیست و خود بخود ملغی میشه
احمدی جونم
Iran, Islamic Republic of
دیگه از شیخ هادی غفاری چه توقعی می توان داشت!!!
وقتی مصوبه شورای عالی امنیت ملی مغایر قانون اساسیه دیگه از چی دفاع میکنید؟ جهان نیوز کمی وجدان داشته باش شاید خداوند مهری که بر دلتان زده را باز کند
Iran, Islamic Republic of
حزبی که دوستدار کروبی احمق باشند را ول کنید چون خودشان دشمن خودشان هستند با حماقتشان
هوشنگ
این حزب با راای کاندید خود در ریاست جمهوری از آرای باطلله کمتر رای کسب کرد