جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
تفاوت را احساس کنید!

از زیدان تا علی کریمی

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب: 385489
اسطوره باشگاه رئال مادرید به این دلیل مورد مجازات قرار گرفته که فصل گذشته بدون مدرک مربیگری روی نیمکت کهکشانی‌ها قرار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، اخیرا فدراسیون فوتبال اسپانیا زین‌الدین زیدان را با محرومیتی سه ماهه مواجه کرده است. اسطوره باشگاه رئال مادرید به این دلیل مورد مجازات قرار گرفته که فصل گذشته بدون مدرک مربیگری روی نیمکت کهکشانی‌ها قرار گرفته است.

سوای اینکه آدم مثل همیشه از این «عدالت» کیف می‌کند، کافی است به این نکته توجه کنید که اخیرا فدراسیون فوتبال ایران علی کریمی را بدون گذراندن حتی یک روز دوره مربیگری به عنوان دستیار اول کارلوس کی‌روش منصوب کرده است!

در اینکه جادوگر محبوبیت زیادی دارد و مورد اعتماد سینیور هم هست شکی وجود ندارد، اما به هر حال مربیگری ضوابط خاص خودش را دارد. هنوز که کریمی حتی در یک مسابقه رسمی هم هدایت تیم ملی را بر عهده نداشته، شنیده می‌شود ممکن است نیمکت‌نشینی او در جام ملتهای آسیا با خشم کنفدراسیون فوتبال قاره مواجه شود و محرومیت این ستاره را به دنبال بیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *