سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

جشنواره مقاومت مهمان دانشگاه شریف شد

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 385400
اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی مقاومت در دانشگاه صنعتی شریف به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بر اساس اعلام امور استان‌های این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری، پس از آنکه دانشگاه‌های مختلف کشور اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت را آغاز کردند، دانشگاه صنعتی شریف تهران نیز اکران این فیلم‌ها را از چند روز آینده شروع می‌کند.

دانشگاه صنعتی شریف قرار است فیلم‌های بلند، کوتاه و مستند جشنواره را برای دانشجویان اکران کند. قرار است اکران فیلم‌های بلند در این دانشگاه معتبر کشور، همراه با برنامه‌های جانبی از جمله برگزاری نشست‌های پرسش، پاسخ، نقد و بررسی باشد.

برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه شریف و فیلمسازان سینمای انقلاب؛ مخصوصا فیلمسازان جوان که به همت جشنواره فیلم مقاومت انجام خواهد شد، می‌تواند زمینه‌های رشد فیلمسازان را فراهم کرده و در نگرش آن‌ها برای ساخت فیلم‌های بعدی، تاثیر زیادی بگذارد.

بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم مقاومت در بخش‌ استان‌ها با استقبال گسترده صدها نقطه در کشور همراه بوده است. اکنون دانشگاه‌ها و مراکز حوزوی بسیاری در سطح کشور در حال اکران فیلم‌های جشنواره مقاومت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *