چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۴
۱

افشا علت اصلی ممنوع‌الخروجي عمران‌زاده

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 385057
حنيف عمران زاده قرار بود تيم فوتبال استقلال تهران را در اردوي چهار روزه ارمنستان همراهي کند که امروز در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) متوجه شد ممنوع الخروج است.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، عضو هيات مديره و سخنگوي باشگاه استقلال تهران گفت: در سامانه رايانه اي فرودگاه امام خميني (ره) علت ممنوع الخروجي «حنيف عمران زاده» بدهي مالياتي بابت باشگاه پرسپوليس ثبت شده است.

«سيد سعيد افجه اي» عصر پنج شنبه افزود: اين در حالي است که تاکنون حنيف عمران زاده در باشگاه پرسپوليس بازي نکرده است.

اين مقام مسوول در باشگاه استقلال تهران خاطرنشان کرد:نام بازيکن يا باشگاه به احتمال بسيار در سامانه رايانه اي فرودگاه اشتباه درج شده و قرار است عمران زاده روز شنبه آينده اين موضوع را از مراجع ذيربط پيگيري کند.

افجه اي همچنين گفت: در صورتي که اين بدهي مالياتي درست باشد، باشگاه و مديريت فعلي استقلال در اين باره تعهدي ندارد و خود عمران زاده بايد پرداخت کند زيرا طبق قراردادي که امسال با بازيکنان منعقد کرده ايم، پرداخت ماليات بر درآمد بر عهده بازيکنان است.

وي يادآور شد: اگر هم اين بدهي مربوط به سال هاي گذشته باشد باز هم باشگاه تعهدي ندارد و خود عمران زاده بايد پرداخت کند.

حنيف عمران زاده قرار بود تيم فوتبال استقلال تهران را در اردوي چهار روزه ارمنستان همراهي کند که امروز در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) متوجه شد ممنوع الخروج است.

پيشتر جاسم کرار نيز به دليل برخي مسايل شخصي مربوط به گذشته، مشکل خروج از کشور دارد و نتوانست آبي پوشان را در اين اردو همراهي کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


mohamad
فوتباليا همشون مشكل دارن مخصوصا اين دو باشگه كه پولشون از بيت الماله