شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
تداوم بلاتکلیفی قهرمان جام‌حذفی؛

سهمیه‌ای که فوتسال ایران از دست داد

جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 384980
در حالیکه مسابقات جام حذفی فوتسال سال گذشته برگزار و مقرر شد قهرمان این بازیها به تورنمنتی در روسیه اعزام شود اما با تصمیم باشگاه ماهان تندیس این سهمیه برای فوتسال ایران از دست رفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سال گذشته بود که برای اولین بار جام حذفی فوتسال ایران برگزار شد و البته برگزاری آن سرشار از مشکلات و بی برنامگی هایی بود. با این حال مقرر شد تا برای افزایش جذابیت این جام و جدی گرفتن این مسابقات از سوی شرکت کنندگان، قهرمان جام حذفی همانند قهرمان لیگ به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

بعد از رایزنی‌های کمیته فوتسال ایران با مسئولان فوتسال روسیه مقرر شد قهرمان جام حذفی به تورنمنتی در این کشور اعزام شود. این در حالی است که قهرمان لیگ به مسابقات جام باشگاههای آسیا اعزام می شود.

با وجود تلاش کمیته فوتسال، تیم ماهان تندیس قم که به عنوان قهرمانی اولین دوره جام فوتسال ایران رسیده بود از حضور در این تورنمنت بین المللی منصرف شد تا یک سهمیه فوتسال ایران از دست برود.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ما از مسئولان تیم ماهان تندیس خواستیم تا در مسابقات بین المللی روسیه شرکت کنند که اتفاقا ثبت نام آن همین چند هفته پیش برگزار شد ولی مسئولان این باشگاه از حضور در این مسابقات منصرف شدند.

وی افزود: دلیل این امر ورودی مسابقات روسیه و مشکلات مالی تیم ماهان تندیس بود.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: حتی آقای طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی پسند پیگیر این موضوع بود که اگر ماهان تندیس در تورنمنت روسیه حضور نیابد، تیم گیتی پسند به این تورنمنت برود اما آنها هم از این تصمیم منصرف شدند تا ایران نماینده ای در تورنمنت روسیه نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *