جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کلاهی که برسر فوتسال ایران گذاشته شد

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 462115
تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای حضور در تورنمنت چهارجانبه راهی کشور چین شد که دو تیم دیگر این تورنمنت به یکباره تغییر کردند.
به گزارش جهان، تماشاگرنوشت: تیم ملی فوتسال در حالی هفته گذشته برای حضور در تورنمنت چهارجانبه راهی کشور چین شد که قبل از این سفر اعلام شده بود علاوه بر ایران و چین، صربستان و عمان دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقه خواهند بود. حتی سرمربی تیم ملی هم بر اساس این حریفان فهرست تیم ملی را اعلام و بازیکنان موردنظرش را بر اساس تیم‌های صربستان و عمان انتخاب کرد.
 
این موضوع حتی به قیمت تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال و به تعویق افتادن این مسابقات تمام شد چرا که چند بازیکن اصلی تیم ملی از جمله سپهر محمدی، علی اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی و مهدی جاوید هم به اردوی تیم دعوت شدند.
 
با این حال بعد از سفر تیم ملی به یکباره اعلام شد که مکزیک و میانمار جایگزین صربستان و عمان شده‌اند و ایران باید به مصاف دو تیمی در فوتسال برود که حتی جایگاهی به مراتب پایین‌تر از صربستان دارند. نکته جالب اینکه مسئولان کمیته فوتسال هم از این تغییر بی خبر بوده‌اند و یا اگر از این موضوع اطلاع داشتند، آنرا به سرمربی تیم ملی منتقل نکردند.
 
سیدمحمد ناظم الشریعه در این باره به مهر می‌گوید: ما هم از اینکه قرار است به جای عمان و صربستان دو تیم میانمار و مکزیک بیایند بی اطلاع بودیم و وقتی به چین رسیدیم، این موضوع را به ما اعلام کردند.
 
حالا که ایران با چهار، پنج بازیکن اصلی خود راهی چین شده است و برنامه مسابقات لیگ برتر هم دستخوش تغییراتی شده است، جای این سئوال از کمیته فوتسال هست که چرا حاضر شدند در تورنمنتی شرکت کنند که تیم ایران می‌توانست با بازیکنان امید خود به میدان برود و دیدارهای لیگ هم طبق برنامه قبل برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *