دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

آزادی 300سرباز عراقی در محاصره داعش

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 384770
فرمانده عملیات الانبار عراق روز چهارشنبه از آزادی 300 افسر و سرباز عراقی تحت محاصره گروه تروریستی داعش در استان الانبار خبر داد.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'مصری الیوم'، 'رشید فلیح' فرمانده عملیات الانبار اعلام کرد که ارتش به همکاری نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم و نیروهای واکنش سریع با پشتبانی نیروی هوایی موفق شدند در عملیات نظامی گسترده در شرق شهر 'الرمادی' مرکز الانبار، محاصره سه گردان متشکل از ۳۰۰ سرباز و افسر عراقی را بشکنند و نیروهای عراقی را از چنگ داعشی ها نجات دهند.

وی افزود: نیروهای عراق در این عملیات نظامی به شدت با عناصر داعش درگیر و موفق شدند شماری از داعشی را به هلاکت برسانند و خسارت های سنگینی به ادوات و تجهیزات نظامی آن ها وارد کنند.

همچنین 'صباح کرحوت' رییس شورای استان الانبار گفت که داعشی ها به خطیبان جمعه الفلوجه به دلیل امتناع از بیعت با آنها اجازه سخنرانی نمی دهند.

داعشی ها همچنین امروز ' ایمان محمد یونس آل سلمان' نماینده سابق مجلس عراق را یک ماه پس از ربودن اعدام کردند.

تروریست های تکفیری داعش از ۹ ژوئن (۱۹خرداد) با حمله به شمال و غرب عراق بخش هایی از این مناطق را اشغال کرده اند.

این گروه تروریستی که با حمایت غرب و برخی از کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه ایجاد شده ، جنایات هولناکی را در سوریه و عراق مرتکب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *