دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

پاسخ دندان‌شکن صادقیان به کی‌روش

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 384573
پیام صادقیان جواب پاس سرمربی تیم ملی را به زیبایی داد تا پرسپولیسی ها امیدوار به داشتن یک ملی پوش در جام ملتهای آسیا باشند.
به گزارش جهان ، گل نوشت: گامی به سمت دعوت همراه با مهربانی سرمربی تیم ملی برداشت گفت:

« من شاید از اینکه در تیم ملی نبودم دلخور باشم اما از کارلوس کروش دلخور نیستم و به کارش اعتقاد دارم. من هیچ وقت او را نفرین نکردم چون می دانم نفرین سرمربی تیم ملی یعنی نفرین تیم ملی کشورم. هیچ وقت این کار را نمی کنم و همیشه آرزویم ، آرزوی موفقیت تیم ملی است. »

او که بزودی محرومیتش تمام می شود سعی کرده در این مدت محرومیت ورژن جدیدی از خود ارائه کند. پیام که خیلی آرام تر از گذشته است و کمتر مصاحبه های تند دارد ، می خواهد در بازگشت به لیگ شرایطی ایجاد کند که یکی از ۲۴ یار منتخب کروش برای جام ملتهای آسیا باشد.

پیام صادقیان در اردوی پیش از جام جهانی در آفریقای جنوبی همراه کاروان ایران بود اما اتفاقاتی در آن اردو افتاد که او نتوانست در لیست بعدی تیم ملی باشد. البته آن زمان خلعتبری در اردوی بعدی در لیست تیم ملی بود و خلعتبری در لحظه پایانی جایش را به بازیکنانی مثل احمد آل نعمه داد که خیلی دفاعی بودند و کروش سعی داشت تمام مدافعانش را برای یک تورنمنت سنگین به همراه ببرد.. این بار اما شرایط عوض شده و کارلوس می داند نیاز به آن همه مدافع ندارد چون قرار نیست جلوی تیم هایی مثل آرژانتین بازی کند پس با کم شدن بازیکنانی مثل خانزاده و ماهینی محروم و احتمالا تعداد دیگری از مدافعان و هافبک های دفاعی تیم فرصت برای بازیکنان هجومی تر باز می شود. بازیکنانی مثل مهدی شریفی ، پیام صادقیان و سردار آزمون که بار قبل در لحظات پایانی از جام جهانی باز ماندند.



صادقیان که این شرایط را می داند ، می گوید:«من برای رسیدن به پیراهن تیم ملی حاضرم به جهنم هم بروم.» او حالا این شانس را دارد تا در تیم ملی ایران حاضر باشد و بدرخشد تا پرسپولیسی ها دلهره نداشتن ملی پوش در جام ملتها را نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه دلهره ای همیشه ستون تیم ملی بر پایه پرسپولیسیها بوده و الانم اگه تو تیم ملی بازیکن نداریم مطمئن باشید از مرحله اول هم صعود نمی کنیم.در واقع این تیم ملی کی روشه که ضرر میکنه نه پرسپولیس!
United States
اقای
محترم دندان شکن یعنی چه؟این چه تیتری است؟حالا که این بنده خدا سر به زیر شده شما برایش حاشیه بسازید.می دانید اگر کیروش این تیتر راببیند چه خواهد شد؟
نازنین
تیتر خبر به مطلب ربط چندانی نداشت.