پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

چگونه حرف‌های وزیر علیه کی‌روش لو رفت؟

يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 450655
محتوای نشست 3 ساعته روز گذشته وزیر ورزش با سردبیران مطبوعات ورزشی چند ساعت پس از برگزاری، تبدیل به خروجی یکی از خبرگزاری‌ها شده است این در حالی است حاضران اخلاقا نباید حرف‌های وزیر در این جلسه خصوصی را افشا می‌ کردند.
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، محمود گودرزی وزیر ورزش روز گذشته در جلسه ای با حضور تعدادی از سردبیران رسانه های ورزشی، به کامنت های آنها درباره نحوه مدیریت خود در بخش های مختلف ورزش پاسخ داد. البته روال جلسه بیشتر برمبنای شنیدن نظرات و یادداشت کردن آنها بود و صدالبته فضا طوری بود که وزیر با احساس نزدیکی با حاضران، برخی از حرف های ناگفته را به زبان بیاورد. جالب اینکه بخشی از محتوای حرف های رد و بدل شده در جلسه به صورت گزینشی روی سایت وزارت ورزش منعکس شده است اما ساعتی بعد از جلسه یک خبرگزاری حرف های وزیر را واو به واو روی خروجی خودش قرار داد تا احتمالا باز هم تحلیل ها و تنش هایی درباره رابطه مکدر او با سرمربی تیم‌ملی فضای رسانه ای را در بر بگیرد.
 
وزیر در این جلسه درباره موضوع اسپانسر تیم‌ملی و پرداخت صدهزاردلاری آنها به کی‌روش با جزییات داستان را توضیح داده و گفته بود که می‌ داند چطور سرمربی تیم‌ملی بعد از حمله به کیفیت لباس های تیم‌ملی در برنامه نود ناگهان این لباس را به تن کرد و دیگر انتقادی بابت کیفیت متوجه این برند نکرد. گودرزی با اشاره دست، به نشانه پرداخت مالی به سرمربی تیم‌ملی اعلام کرد بهتر بود اگر قرار است پولی رد و بدل شود، این مبلغ به تیم هایی تعلق می‌ گرفت که شرایط مالی اسفناکی دارند نه سرمربی تیم‌ملی که طبق قرارداد نباید اسپانسر را تحت فشار می‌ گذاشته است.
 
این حرف ها به همراه اظهارنظرهای او درباره داوری در فوتبال، موضوع بازگشت تیم بانوان از رقابت های آسیایی، مساله دخالت وی در امور فدراسیون ها بخصوص فدراسیون فوتبال، تعداد مدال های احتمالی ایران در المپیک، موضوع حق پخش و ... نکاتی بود که در جلسه از سوی روزنامه نگاران مطرح شد و وزیر ورزش نیز به آنها پاسخ داد اما از آنجا که عنوان جلسه هم اندیشی بود، قرار بود اخلاقا محتوای حرف ها به بیرون درز نکند. با این حال این اتفاق رخ داده و آنچه که وزیر درباره کی‌روش گفته است، لو رفته و قطعا هم بی پاسخ نخواهد ماند. با این وصف به نظر می‌ رسد موضوع «جلسه هم‌اندیشی» که قرار بود هر ماه در دستور کار وزیر و روابط عمومی وزارتخانه قرار بگیرد، دچار چالشی جدی خواهد شد و شاید از برنامه ها خارج شود. به این دلیل واضح که برخی از حاضران امانت دار نبودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *