شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عقب نشینی داعش از شرق شهر کوبانی

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 384528
خبرگزاری رسمی عربستان سه‌شنبه اعلام کرد که عناصر گروهک تروریستی داعش پس از درگیری با نیروهای پشتیبانی مردمی کرد، از شهر عین العرب(کوبانی) عقب نشینی کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عناصر گروهک تروریستی داعش از شرق شهر «عین العرب» (کوبانی) عقب نشینی کردند.

خبرگزاری رسمی عربستان «واس» به نقل از گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه نوشت، تروریست‌های مسلح پس از عقب‌نشینی قصد داشتند به ورودی جنوب غربی عین العرب وارد شوند.

این گروه با این ادعا که تروریست‌های داعش توانستند کنترل چندین ساختمان را در جنوب غرب شهر عین العرب به دست گیرند،از آرامش شکننده‌ای خبر داد که بر این شهر حاکم است. خبرگزاری رسمی عربستان در ادامه اعلام کرد که عناصر گروهک تروریستی داعش در کمین گروه های پشتیبانی مردمی کرد گرفتار و کشته شدند.

بنابراین گزارش، مقامات ترکیه، چندین کرد مهاجر از این شهر را در یک روستای اطراف این شهر دستگیر و از آنها بازجویی کردند. این در حالی است که ائتلاف بین‌المللی علیه گروهک تکفیری داعش به رهبری آمریکا نیز چندین حمله نمایشی علیه این گروهک را ترتیب دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *