جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

چهارمین نشست دولت و مجلس آغاز شد

سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 384523
چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی بهارستانی‌ها آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن بهارستان آغاز شد.

در این نشست نمانیدگان مجلس شورای اسلامی و وزرای دولت یازدهم نیز حضور دارند. پیش از این و در ماه مبارک رمضان سومین نشست دولت و مجلس به میزبانی دولت برگزار شده بود.

سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم درخصوص جزئیات نشست امروز گفته بود قرار است در این نشست، ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی، عباس رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، علی مروی رئیس کمیسیون انرژی و حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی مجلس در این نشست سخنرانی کنند.

این عضو هیئت‌رئیسه مجلس از سخنرانی ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصاد و امور دارایی از سوی دولت در این نشست خبر داده بود.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا زمان این نشست را حدود ۴ ساعت اعلام کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *