جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

محدوديت تردد در هراز از 25 مهر تا 10 آبان

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 384298
مركز مديريت راه‌هاي كشور اعلام كرد: محور هراز، واقع در استان مازندران، از 25 مهر تا 10 آبان، از ساعت 22 شب تا 4 بامداد به جز روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و روزهاي تعطيل رسمي، مسدود است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مركز مديريت راه‌هاي كشور اعلام كرد: محور هراز، واقع در استان مازندران، از ۲۵ مهر تا ۱۰ آبان، از ساعت ۲۲ شب تا ۴ بامداد به جز روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و روزهاي تعطيل رسمي، به دليل اجراي عملیات نصب سيستم هاي روشنايي تونل شماره ۴، مسدود و تردد از ساير محورهاي منتهي به شمال انجام مي گردد.

بنابر اين گزارش محور ايلام ـ صالح آباد، واقع در استان ايلام، در روزهاي چهارشنبه و يكشنبه، ۱۶ و ۲۰ مهرماه، از ساعت ۱۲ تا ۱۵، به دليل اجراي عملیات انفجار و تخليه مصالح حاصل از انفجار در حدفاصل كيلومتر ۱ تا ۲ ، مسدود و جاده قديم ايلام – صالح آباد به عنوان مسير جايگزين معرفي مي گردد.

همچنين محور كمربندي جنوبي اليگودرز، واقع در استان لرستان، از تاريخ ۱ مهر تا ۲۵ اسفند ماه، بطور ۲۴ ساعته، به دليل اجراي عمليات راهسازي و احداث تقاطع غير همسطح مسدود و كمربندي شمتا به عنوان مسير جايگزين معرفي مي شود.

بنابر اين گزارش محور قم ـ گرمسار و بالعكس، واقع در استانهاي تهران‏، سمنان و قم، به دليل تمديد اجراي عمليات راهسازي، تا اطلاع بعدي، مسدود و مسیرجايگزين براي خودروهاي سواري آزادراه قم ـ تهران، براي وسايل نقليه سنگين محور قديم قم ـ تهران و در ادامه براي همه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاكدشت و گرمسار خواهد بود.

براساس تصاوير دريافتي از دوربينهاي نظارتي، سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثناي محورهاي مسدود و ممنوع ذكرشده،‌ ديگر محورهاي مواصلاتي كشور باز و تردد در آنها به‌روال عادي در جريان است. طي شبانه‌روز گذشته، كل تردد ثبت‌شده براساس آخرين اطلاعات دريافتي از ۹۴۵ ترددشمار فعال در محورهاي برون‌شهري، نسبت به روز قبل ۳.۴ درصد كاهش را نشان مي‌دهد.

همچنين سهم وسايل نقليه سنگين ۱۳ درصد، اوج تردد بين ساعات ۱۷ تا ۱۸ و كمترين تردد بين ساعات ۵ تا ۶ صبح صورت پذيرفته كه هموطنان عزيز با آگاهي از اين موضوع مي‌توانند ساعات مناسب‌تري را براي سفر انتخاب نمايند.

محورهاي داراي بيشترين تردد طي ۲۴ ساعت گذشته: آزادراه کرج- تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوين- کرج، آزادراه کرج- قزوين، آزادراه قم- تهران، جاجرود-تهران
كرج-ماهدشت، ايلخچي-تبريز، تبريز-ايلخچي و پردیس-تهران(انتهای آزادراه).

ممنوعيت تردد به‌تفكيك يا اولويت وسايل نقليه:

۱-در محور كرمان ـ راين ـ حسين آباد ـ جيرفت (ساردوئيه ـ جيرفت)، واقع در استان كرمان به‌دليل مداخله با ترافيك شهري‏ و تردد در جاذبه‌هاي گردشگري و عبور ۲۳ كيلومتري از مسير فرعي، تردد خودروهاي سنگين و حاملين فرآورده‌هاي نفتي ممنوع و مسير جايگزين محور ترانزيت كرمان ـ دهبكري ـ جيرفت ، معرفي مي‌گردد. تردد وسايل نقليه سواري در محور فوق بلامانع است.

محدوديت تردد به دليل عمليات كارگاه جاده‌اي:

الف) تهران و محورهاي منتهي به آن:

۱-آزادراه تهران ـ قم (باند شرقي)، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ ۲۱ مرداد تا ۱۳ دي، روزهاي هفته به ‌جز بعدازظهر سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه هر هفته ، از ساعت ۷ تا ۱۷، به دليل اجراي عمليات روكش آسفالت ، حدفاصل محدوده عوارضي تا انتهاي حوزه استحفاظي اداره كل راه و ترابري استان تهران ، تردد همزمان با اجراي عمليات، با محدوديت و رعايت احتياط انجام مي‌شود.

۲- آزادراه تهران ـ كرج ـ قزوين:

الف - مقطع واقع در استان البرز( باند شمتا)، تا مورخ ۳۰ آذر، ساعت ۹ تا ۱۵ ، به دليل اجراي عمليات لكه‌گيري هندسي و درزگيري وروكش آسفالت حدفاصل تير شماره ۲۰۰ به سمت قزوين تا پل كلاك ، عبور همزمان با اجراي عمليات، با رعايت جوانب احتياط انجام مي‌شود. همچنين در همين باند تا مورخ ۳۰ آذر، از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۴:۳۰ بامداد ، به دليل اجراي عمليات لكه‌گيري هندسي و درزگيري وروكش آسفالت حدفاصل تير شماره ۲۰۰ به سمت قزوين تا پل كلاك ( باند شمتا)، ، عبور همزمان با اجراي عمليات، با رعايت جوانب احتياط انجام مي‌شود.

ب -آزادراه كرج ـ تهران ، مقطع واقع در استان تهران، از مورخ ۲ ارديبهشت تا اطلاع بعدي، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۹ تا ۱۶، به دليل اجراي عمليات لكه‌گيري هندسي حدفاصل كيلومتر ۶ از ايران خودرو، عبور يك در ميان (شطرنجي) در باند كندرو اعمال و تردد همزمان با اجراي عمليات، با رعايت احتياط انجام مي‌شود.

۳- محور كرج- چالوس (كندوان) ، واقع در استان البرز، از مورخ ۷ مهر تا ۲۰ اسفند، از ساعت ۹ تا ۱۶ و ۲۱ تا ۶ صبح ، به‌دليل اجراي عمليات بهينه سازي سيستم روشنايي تونل هاي شماره ۲ و ۳ ، تردد همزمان با اجراي عمليات، با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *