سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱
۱

نظر تیموریان درباره تمرین زیر نظر کریمی/ یک رقیب جدید داریم

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 384025
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام ملت‌های آسیا بخت قهرمانی هستیم اما باید برای این هدف به نهایت آمادگی برسیم.
نظر تیموریان درباره تمرین زیر نظر کریمی/ یک رقیب جدید داریم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آندرانیک تیموریان قبل از سفر تیم ملی فوتبال به اردوی پرتغال در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این اردو قطعا برای تیم ملی مفید خواهد بود و امیدوارم با گذراندن تمرینات خوب به شرایط مناسب برسیم. امسال دوره‌ای است که تیم ملی فوتبال بخت رسیدن به فینال و قهرمانی را دارد.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم که کدام یک از حریفان رقیب جدی ایران برای قهرمانی خواهد بود، تصریح کرد: معتقدم ژاپن رقیب اصلی و تیم مدعی قهرمانی است چراکه فوتبال ژاپن پیشرفت چشمگیری داشته است.

تیموریان در مورد اینکه آیا استرالیا میزبان هم مدعی است گفت: استرالیا به اندازه ژاپن قوی نیست، البته معتقدم تمامی گروه‌ها و حریفان در جام ملت‌ها دشوار هستند. ما باید آنقدر خوب باشیم و با قدرت بجنگیم که تیم‌های عربی شانس و فرصت تبانی را پیدا نکنند.

وی در مورد نگرانی از تبانی حریفان عربی عنوان کرد: کافی است در بازی نخست مقابل بحرین نتیجه بگیریم، آن وقت ببینید همین تیم‌های عربی با هم چه خواهند کرد. مهم این است که سرنوشتمان دست خودمان باشد آن وقت دیگر این تیم‌ها بختی برای تبانی ندارند چراکه خودشان حذف خواهند شد.

تیموریان از تیم ایران بعنوان یکی از تیم‌های قدرتمند جام ملت‌ها یاد کرد و گفت: بازیکنان خوبی به تیم ایران ملحق شدند و اکنون این تیم تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌هاست. برای رسیدن به فینال راه دور و درازی داریم و باید از نظر بدنی به شرایطی برسیم که قدرتمان برای تمامی مسابقات حفظ شود. در جام جهانی دیدید که همه توان خود را در دو بازی اول گذاشتیم و در سومین بازی دچار مشکل شدیم اما باید در آسیا با تمام توان تا انتهای مسابقات پیش برویم.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی خاطرنشان کرد: بسیاری از تیم‌های ملی دنیا پوست اندازی کردند و اینکه در تیم ایران هم بازیکنانی بیایند و نفراتی بروند طبیعی است و از این قاعده مستثنی نیستیم. به هر صورت بازیکنان جوان هم در لیگ خودشان را نشان می‌دهند و در نهایت نفراتی تازه نفس به تیم ملی معرفی می‌شوند. مهم این است که به بازیکنان جوان فرصت داده شود تا با تلاش و زحمت سریعتر به موفقیت در تیم ملی برسند.

تیموریان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم درباره حضور علی کریمی بعنوان دستیار کارلوس کی‌روش گفت: علی آقا یکی از بازیکنان خوب تیم ملی بوده که سال‌ها در فوتبال زحمت کشیده و در پیشرفت فوتبال ایران تاثیر بسزایی داشته است. کریمی تجربیات بسیار خوبی از سال‌ها حضور در تیم‌هایی چون بایرن مونیخ، شالکه و پرسپولیس اندوخته است که می‌تواند آن را به بازیکنان جوان انتقال دهد.

وی افزود: این موضوع در مورد بازیکنان با تجربه تیم ملی هم صدق می‌کند و هیچ اشکالی ندارد که بازیکنان با تجربه تیم هم از کریمی فرا بگیرند. با شناختی که از او دارم، کریمی در کار مربیگری تیم ملی و کمک به کی‌روش توانایی خوبی دارد و امیدوارم در کارش موفق شود.

تیموریان در پاسخ به سوالی در مورد استقلال هم گفت که تنها درباره تیم ملی صحبت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
بخت قهرمانی هستین؟؟؟؟

مرد حسابی کره جنوبی نود دقیقه دروازه ی ما رو به توپ بست، شما بخت قهرمانی هستین؟؟؟