چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
تعویض دژاگه در شب شکست الاهلی و پیروزی الشحانیه

شب آرام ایرانی‌ها در لیگ قطر

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 382471
هفته پنجم لیگ ستارگان قطر در شب آرام بازیکنان ایرانی حاضر در این لیگ برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، هفته پنجم لیگ ستارگان قطر امشب (جمعه) پیگیری شد که طی آن تیم‌هایی که از بازیکنان ایرانی در ترکیب‌شان بهره می‌برند دیدارهای خود را برگزار کردند.

تیم ام‌صلال که پژمان منتظری را در اختیار دارد در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مدافع ایرانی‌اش در ترکیب به مصاف الخریطیات رفت که این بازی را یک بر صفر واگذار کرد.

الاهلی با حضور ۹۰ دقیقه‌ای دو بازیکن ایرانی‌اش، یعنی مجتبی جباری و سیدجلال حسینی تن به شکست خانگی داد و در مقابل الجیش ۲ بر صفر شکست خورد.

العربی که از اشکان دژاگه بهره می‌برد در مقابل السد به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی مهاجم تیم ملی کشورمان از ابتدا در ترکیب العربی حضور داشت و در دقیقه ۷۲ جای خود را به سرجیو بائولینهو داد.

همچنین تیم الشحانیه که تازه به لیگ ستارگان قطر صعود کرده و از مسعود شجاعی در ترکیب خود استفاده می‌کند، در خانه به مصاف الوکره رفت. شجاعی در این بازی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بود و الشحانیه موفق شد دو بر یک در این بازی پیروز شود.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *