يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۱

قاضی‌پور: هنوز از رکود خارج نشدیم

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 379905
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عدم ساماندهی اقتصادی در دولت بحث عدم پیشرفت چشمگیر آن در یک سال گذشته شده و وضعیت بازار خود بیانگر این مطلب است که کشور از رکود اقتصادی خارج نشده است.
به گزارش جهان؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به کارنامه اقتصادی دولت در یک سال اخیر، اظهارداشت: دولت سازماندهی اقتصادی ندارد و به همین دلیل است که نتوانسته در این عرصه طی یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته باشد که چهاربرابر شدن قیمت انشعابات و چندبرابر شدن قیمت کالاها در بازار خود گواهی بر این مدعاست.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور در مورد خروح کشور از رکود اقتصادی افزود: کشور از رکود اقتصادی خارج نشده و وضعیت خرید و فروش در بازار به وضوح بیانگر وضعیت رکود در کشور است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: دولت سازماندهی اقتصادی واحدی ندارد و هر یک از مسئولان دولتی خود را مسئول سازماندهی اقتصاد کشور می‌دانند و لذا باید یک مرجع دورنمای اقتصاد کشور را ترسیم کند و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول از آن تبعیت کنند.

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: تنها راه خروج از رکود حمایت از تولید داخلی و ممانعت از واردات کالاهای خارجی است که مشابه آن در داخل تولید می‌شود حتی اگر هزینه تولید کالا در داخل کمی هم بیشتر بود باید کالا از تولیدکننده داخلی تهیه شود تا از این طریق شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Australia
چرا سرعت لود کردن ویدیو در سایت شما خیلی پایینه