دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

دایی: این اتفاقات طبیعی بود

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 379666
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به مسائلی که از اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد، اتفاقاتی که اکنون رخ داد طبیعی بود.
به گزارش به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی دایی که با وجود برکناری از سرمربیگری پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حضور یافته بود، گفت: با توجه به مسائلی که از اواخر اسفند سال گذشته اتفاق افتاد، اتفاقاتی که اکنون رخ داد طبیعی بود. از روزی که من به پرسپولیس آمدم و یا علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه شد، این مشکلات وجود داشت.

وی افزود: سال گذشته چون حرف حق زدیم دنبال این بودند که ما نباشیم، از روزی که امسال تیم را تشکیل دادیم خیلی کارها انجام دادند. به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و طبق قراردادم عمل می‌کنم ولی روش، روش غلطی است. آقایان مگر من با سایت‌ها یا خبرگزاری‌ها سرمربی پرسپولیس شدم و یا به صورت رسمی با این باشگاه قرار داد بستم. اگر به قرار برکناری من بود باید نامه یا چیزی به من می‌دادند نه اینکه در سایت‌ها و یا خبرگزاری‌ها من را برکنار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایشان طوری صحبت میکنند که انگار علامه دهر هستند 5/2 میلیارد پول گرفتی چکار کردی اگر پرسپولیس اصلا مربی نداشت نتیجه بدتر از این میگرفت؟؟