پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۰

دایی را فراموش کنید

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 379670
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه باید حکم برکناری‌اش را بزنند، اعلام کرد افتخارش این است دوبار اخراج شده، یکبار توسط آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور و بار دیگر توسط وزیر ورزش (گودرزی). وی همچنین گفت: به آقایانی که می‌آیند، تبریک می‌گویم زیرا آنها پاداش مصاحبه‌های خود را گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی دایی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم این ذات فوتبال این است اما راهی که در پیش گرفته شده، درست نیست. آقایان بهترین از این‌‌ها می‌توانستند برخورد کنند.

وی اضافه کرد: من حرفه‌ای هستم و با قرارداد آمدم، دنبالم آمدند و با خبر سایت‌ها نمی‌‎روم. آنها باید حکم برکناری‌ام را زده و به من اعلام کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: این جریان از اسفندماه سال گذشته رخ داد، زمانیکه تیم ما با وزارت ورزش مشکل پیدا کرده بود و از همان زمان بودن که وزیر ورزش دنبال برکناری من بود. امسال هم از روزی که رحیمی آمد، همه تلاش خود را کرد تا به اهداف خود برسد.

وی اضافه کرد: مطمئنا ما امسال خوب نتیجه نگرفتیم اما بحران را رد کرده و از نظر فنی روز به روز بهتر بازی می‌کردیم. به نظر من اگر اجازه می‌دادند، این تیم می‌توانست نتیجه بگیرد. من از تمام هواداران پرسپولیس حلالیت می‌طلبم زیرا همه ما یک روز می‌آئیم و یک روز می‌رویم.

دایی با اشاره به اینکه به کار فنی بازیکنانش اعتماد دارد، عنوان کرد: مطمئن هستم آنها می‌توانند نتیجه بگیرند. هواداران باید علی دایی را فراموش کنند و تنها به حمایت از پرسپولیس بپردازند.

وی با انتقاد از تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سیستم و روشی که آقایان به کار می‌برند، خوب نیست. البته من به آقایانی که می‌آیند، تبریک می‌گویم و امیدوارم آنها نتیجه بگیرند. آنها پاداش مصاحبه‌های خود را گرفتند و مطمئن هستم گذشت زمان همه چیز را به مردم نشان می‌دهد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو خودت هم مشکل داری علی دایی مغرور...!!!
خوب شد که اخراجت کردند پرسپولیس وفوتبال ایران را از روزی که مربی شدی خراب وخرابتر کردی
Germany
دایی خیلی وقته که فراموش شده.
شمسايي
سلام دايي جان : اولا شما را احمدي نژاد اخراج نكرد بلكه احمدي نژاد منصوب كرد
دوما شما با لابي سرمربي شدي وبراي اولين بار در آزادي به عربستان باختي

سوما وصدما آقاي دايي تو مي توانستي تختي دوم ايران باشي از افتخارات چيزي كم نداشتي ولي غرورت اجازه نداد ومنبعد هم نخواهد داد
اگر مي خواهي مرد بزرگي باشي غرورت را بشكن
افتادگي آموز اگر طالب فيضي
هرگز نخورد آب زميني كه بلند است
ازفردادوباره درورزشگاهها علی دایی رامثل چندسال پیش صدا میزنیم علی دایی
اول بازی خنده بازی شد
ZZZZZZ
بعدا این جماعت میان ادعا میکنن ببینید فوتبال اروپارو واقعا براتون متاسفم
حداقل میذاشتید تا نیم فصل اگه نتیجه نمیگرفت عوض میکردید نه اینکه مثل این بچه های 6 ماهه جوگیر بشید و سرمربی عوض کنید
متاسفم برای این فوتبال و ورزش و مملکت
fz
Iran, Islamic Republic of
با سلام
روزی که استیلی محجوب آمد و در بازی اول فحش
می خورد و تماشاگران اسم تو را صدا می زدند
نگفتی این کار را نکنند. خوشحال بودی و سرمست.
و استیلی بعد از چند بازی که براش جهنم شده بود استعفا داد.نماند تا اخراجش کنند و تمام حق و حقوق خود را که یک سوم دست مزد تو بود را بگیرد.
تو که می دانستی با تیم جدید مدیریت به مشکل می خوری چرا ماندی؟ ماندی که 2 میلیارد بگیری؟
meysam
متاسفم برا مخاطبای جهان نیوز که ازفوتبال سر درنمیارن والکی درمورد دایی نظرمخالف میدن،ومتاسفم برا تیمم که دست امثال خادم وسیاسی که سراز فوتبال درنمیارن افتاده،مرگ برمافیا
برای خودت متاسف باش که خیلی به دائی وامثال او دل بسته اید