شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

جمع آوری مدارس غیردولتی صحت ندارد

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 379285
معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ساماندهی مدارس غیردولتی در کشور، گفت: جمع آوری مدارس غیردولتی در کشور صحت ندارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه گرد امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های چالوس، نوشهر و کلاردشت در سالن اجتماعات سازمان جنگل ها اظهار کرد: شوراهای آموزش و پرورش جهت رفع مشکلات و موانع توسعه آموزشی باید با قدرت و جدیت بیشتر فعالیت کنند تا بتوانند برنامه ریزی مناسب آموزشی در سطح شهرستان ها داشته باشند.

وی افزود: تقویت و ساخت هنرستان های فنی و حرفه ای جدید از سیاست های جدید آموزش وپرورش به عنوان سیاست پنجم مطرح بوده و ارائه خدمات به هنرستان ها در دستور کار قرار دارد.

گرد افزود: با تفاهم نامه ای با وزارت راه و شهرسازی، در سراسر کشور شاهد احداث مدارس جدید غیر انتفاعی بر اساس استانداردهای لازم خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به بررسی هایی که از فعالیت مدارس غیرانتفاعی در کشور داشتیم، ۴۰ مشکل این مدارس شناسایی که جهت رفع آن در حال برنامه ریزی هستیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در مدارس غیر دولتی تصریح کرد: از اینکه شنیده می شود مدارس غیردولتی در حال جمع شدن است، صحیح نیست بلکه امروز تقاضاهای زیادی در وزارتخانه و ادارات کل آموزش و پرورش برای ایجاد مدارس غیر دولتی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
پهن کن وجمع کن سالهاست در آموزش وپرورش تبدیل به رویه شده
United States
بيشترشون ذينفع اند چرا جمع كنند