سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

تاکیدعضو جبهه پایداری بر وحدت اصولگرایان

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 379177
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وحدت نظر، وحدت عمل و رها کردن اختلاف سلیقه‌ها موفقیت در استیضاح وزیر علوم و ریاست شورای شهر تهران را برای اصول‌گرایان به ارمغان آورد.
به گزارش جهان؛ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به موفقیت‌های اخیر اصول‌گرایان در سایه وحدت و همگرایی، گفت: اصول‌گرایان در موقعیتی قرار گفتند که اگر وحدت نداشته باشند، شکست می‌خورند، لذا اصول‌گرایان با شناسایی آسیب‌ها در پس گرفتن رای اعتماد از وزیر علوم موفقیت بزرگی کسب کردند.

وی ادامه داد: این موفقیت در سایه همگرایی در حالی به دست آمد که تلاش‌های بسیاری از سوی بخش‌های مختلف برای عدم نتیجه آن شد و زدوبندهایی صورت گرفت که این استیضاح تبدیل به معامله شود و فعالیت‌هایی انجام شد تا عده‌ای امضاهای خود را پس بگیرند و جوسازی‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای و انتساب استیضاح به یک گروه خاص انجام شد.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: بنابراین وحدت نظر، وحدت عمل و رها کردن اختلاف سلیقه‌ها این پیروزی را برای اصول‌گرایان به ارمغان آورد.

حجت‌الاسلام حسینیان دومین پیروزی اصول‌گرایان را در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران عنوان کرد و افزود: با تلاش و اتفاق نظری که صورت گرفت، آقای چمران با رای بالایی رئیس شورای شهر تهران شد که موفقیت دیگری برای اصول‌گرایان بود.

وی ابراز امیدواری کرد اصول‌گرایان در آینده نیز به این وحدت پایبند باشند و مسائل جناحی و اختلافات شخصی و سلیقه‌ای را کنار بگذارند و به مصالح اسلام، نظام و انقلاب نگاه کنند که در این صورت اصول‌گرایان حتما موفقیت‌های بیشتری پیش‌رو دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شعار "دیروز پاستور، امروز بهشت، فردا بهارستان" اصلاح‌طلبان، گفت: اصلاح‌طلبان باید بیشتر آینده‌نگری می‌کردند، چرا که روحانی با اختلاف ۰.۷ درصدی رئیس‌جمهور شد که نشان می‌دهد بسیار شکننده است، اما این گزاره را اصلاح‌طلبان نگرفتند و خوشحالی بیش از حد و مجیزگویی بی‌اندازه کردند.

حجت‌الاسلام حسینیان با بیان اینکه رویکرد مردم در زمان حل نشدن مشکلات‌شان در ابتدا سرد شدن و سپس پاسخ منفی دادن است، تصریح کرد: پس از انتخابات و در جریان ثبت‌نام دریافت یارانه‌ها باید پیام مردم را می‌گرفتند که حرف مردم این است کماکان مشکلات‌شان پابرجاست و نسبت به تحولی که قرار بود در ۱۰۰ روز نخست دولت اتفاق دهد، رخ نداده و ناراحت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تحلیل اصلاح‌طلبان از ابتدا اشتباه بود که بیش از اندازه روی اختلاف ۰.۷ درصدی حساب کردند و شکننده بودن آن را در نظر نگرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
اگر حب قدرت و ریاست بگذارد!!!