سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱
حجت‌الاسلام رئیسی:

احکام‌قاطع، آرامش اجتماعی ایجاد می‌کند

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 379060
دادستان کل کشور گفت: احکام قاطع قضات دستگاه قضا می‌تواند اضطراب اجتماعی را به آرامش اجتماعی تبدیل کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان که در محل سالن اجتماعات دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) حفظ کرامت انسانی را مهم‌ترین وظیفه دستگاه قضا در نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: کسی که خلاف عفت عمل کند به کرامت انسانی خدشه وارد کرده است و باید با شناخت آسیب‌های وارد شده به فرد وی را مورد اصلاح قرار داد.

وی با بیان اینکه اخلاق در حفظ جامعه تاثیر بسیار زیادی دارد، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که احکام قاطع قضات دستگاه قضا می‌تواند اضطراب اجتماعی را به آرامش اجتماعی تبدیل کنند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بررسی و رسیدگی به بیش از ۴۰ هزار پرونده در دادستانی استان اصفهان طی یک سال گذشته بیانگر تلاش و مدیریت جهادی در این نهاد است، ادامه داد: در این راستا امیدواریم این روحیه جهادی به صورت مداوم در دستگاه قضایی کشور وجود داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص حل مشکل زندان مرکزی اصفهان نیز اظهار داشت: با پیگیری‌ها رئیس کل دادگستری استان اصفهان و دیگر مسئولان و مدیران این استان مساله زندان مرکزی اصفهان مورد توجه قرار گرفته است و در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آقای اژه ای تاوقتی کارخانه لبنیاتی و ... تخلف می کنند و هیچ برخوردی نیست
تا وقتی خودرو سازها تخلف می کنند و هیچ برخوردی نیست تا وقتی جونیور و خواهر برادراش تخلفاتی می کنند که مردم عادی با این تخلفات زندان میرن اما اینها تو کیش و شما حبس می شوند اوضاع از این بهتر نمیشه!