چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

فعالیت داوطلبانه بانوان در یگان ویژه

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب: 378965
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مهم‌ترین کاری که دولت در حوزه جرایم می‌تواند انجام دهد، بهبود اوضاع اقتصادی است که باعث کاهش این جرایم می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه به طور متوسط در هر ماه شاهد کشف حدود ۵۰ تن مواد مخدر در کل کشور هستیم، اظهار کرد: به دلیل بسته و سخت شدن مرزها و نیز افزایش قیمت مواد مخدر و ورود آن به کشور، کشف مواد مخدر امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه آیین‌نامه فعالیت پلیس‌های افتخاری در ستاد کل به تصویب رسیده ‌است، خاطرنشان کرد: در این طرح گروهی در بخش‌های آموزشی مانند پلیس‌یار جوان و نوجوان و گروه دیگر در بخش ماموریت ما را یاری می‌کنند که در این بخش یگان‌های ویژه برای خواهران را داریم که می‌توانند به صورت داوطلبی در این حوزه فعالیت کنند.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: در نظر داریم تمام دوربین‌های مستقر در سطح شهر تحت شبکه نیروی انتظامی درآید تا از این طریق، زمینه امنیت بیشتر و نیز دستگیری سارقان به سرعت انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر دوربین‌های وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تحت شبکه نیروی انتظامی قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که با زیرساخت‌های لازم امکان تحت شبکه قرار گرفتن دوربین‌های بخش خصوصی فراهم شود.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: تا پایان امسال هیچ نقطه‌ای از مرزها بدون مرزبانی نخواهد ماند و در محدوده سراوان نیز حداقل ایستگاه‌های بازرسی و پاسگاه، مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها در پی ایجاد آشوب و ورود مواد منفجره و مواد مخدر و قاچاق انسان در مرزها هستند، اظهار کرد: با این وجود امنیت مرزها در وضع خوبی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در خصوص تخصیص اعتبارات دولتی در مرزها سخن گفت و افزود: در سال گذشته ۱۰۰درصد اعتبارات پرداخت شد و امسال نیز قرار بر این است که اعتبارات به طور کامل پرداخت شود.

احمدی‌مقدم در خصوص انتقال پادگان ثامن در خراسان گفت: با همکاری شهرداری قرار است این پادگان به منطقه گلبهار منتقل شود زیرا خراسان دارای زمین‌ها و پتانسیل‌های خوبی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *