دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حجاج مواد افیونی نبرند

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 378742
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: زائران حج تمتع از حمل هرگونه مواد افیونی سنتی و صنعتی به کشور عربستان سعودی خودداری کنند، چرا که در صورت کشف مواد با مجازات های سنگینی مواجه خواهند شد.
به گزارش جهان،سرهنگ ˈحسن مهریˈ روز جمعه در حاشیه آیین اعزام اولین کاروان حجاج ایرانی به سرزمین وحی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زائران خانه خدا هشدارهای پلیس در باره حمل مواد ممنوعه (مواد مخدر) جدی بگیرند تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد : خوشبختانه در ۵ سال گذشته هیچ زائر ایرانی در حج تمتع در کشور عربستان دستگیر نشده است.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور تاکید کرد: مواد مخدر سنتی و صنعتی و حتی انواع قرص های ترامادون ، متادون و کدیین دار در عربستان جزو مواد ممنوعه محسوب می شود.

وی اضافه کرد: حمل این گونه مواد ممنوعه سبب بازگشت زائران از کشور عربستان و یا دستگیری آنان می شود و زائران ایرانی باید از حمل این مواد ممنوعه خود داری کنند.

نخستین کاروان حجاج ایرانی برای شرکت در آیین حج تمتع امسال ، صبح روز جمعه از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران راهی سرزمین وحی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *