يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

واکنش افخم به یک بیانیه تکراری

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 377983
افخم در سخنانی اظهار داشت: این بیانیه مصداق بارز دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت و رد کامل مفاد آن تاکید می کند که این نوع موضع گیری ها جز انحراف افکار عمومی و تاخیر در همکاری های هدفمند بین ملل منطقه تاثیر دیگری نداشته و نخواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه تکراری اجلاس یکصد و سی و دوم وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس پیرامون جزایر ایرانی تنب و ابوموسی را مردود و ناشی از عدم درک واقعیت های تاریخی و شرایط جاری منطقه دانست.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه در سخنانی اظهار داشت: این بیانیه مصداق بارز دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت و رد کامل مفاد آن تاکید می کند که این نوع موضع گیری ها جز انحراف افکار عمومی و تاخیر در همکاری های هدفمند بین ملل منطقه تاثیر دیگری نداشته و نخواهد داشت.
 
وی افزود: سیاست اصولی ما در قبال کشورهای حوزه خلیج فارس، رعایت حسن همجواری، احترام متقابل و عدم مداخله در امور داخلی دیگران و توجه به واقعیت های غیر موهوم است و جمهوری اسلامی ایران در شرایط حساس کنونی منطقه مجددا بر آمادگی خود جهت بهبود و گسترش روابط با دولت های خلیج فارس را تاکید می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *