دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

وزیر نیرو مشکل آب روستایی را حل کند

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 374979
نماینده مردم قزوین در مجلس،‌خواهان توجه وزیر نیرو به آبرسانی به روستاهای این منطقه شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، داوود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز گفت: چرا در حالی که جانبازان هنگام اشتغال از پرداخت مالیات معاف هستند، اما بعد از بازنشستگی دو درصد مالیات از آنها کسر می‌شود.

محمدی در ادامه به اشاره به مشکلات کارگران در کشور گفت: تا چه زمانی باید کارگران، کارفرمایان و کانون‌های کارگری بین دستگاه‌های مستقل اجرایی سرگردان بمانند؛ چرا استفساریه اصلاحیه تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی درباره ماخذ محاسبه مشاغل سخت و زیان‌آور بر مبنای ۷۳۰۰ روز با گذشت یک سال و نیم و پیگیری مکرر نمایندگان اجرا نمی‌شود.

وی همچنین خواهان اجرای قانون همسازی حقوق بازنشستگان شد و ادامه داد: اگر قوانین اجرایی نشود به اتفاق همکاران در مجلس درخواست اعمال ماده ۲۳۶ آئین نامه داخلی مجلس را به دلیل خودداری از اجرای قوانین از طریق هیات رئیسه پیگیری می‌کنم.

نماینده مردم قزوین در ادامه با اشاره به مشکل بی‌آبی در استان قزوین گفت: من بارها تذکر داده‌ام که مشکل کم‌آبی و عدم تخصیص حق‌آبه استان از سد طالقان مشکلات زیادی را به کشاورزان استان تحمیل کرده و خسارت جبران ناپذیری به آنها وارد کرده است به گونه ای که علاوه بر آب کشاورزی آب شرب مردم را نیز تحت تاثیر قرار داده و مردم را با کمبود آب آشامیدنی مواجه ساخته است.

محمدی در پایان از وزیر نیرو درخواست کرد تا برای تکمیل مجتمع های آبرسانی روستائیانی که به دلیل خشکسالی های اخیر با تانکر به آن ها آبرسانی می شود اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *