جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ملکی: وزیر نیرو به عهد خود وفا کند

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 689822
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: سوال من از اردکانیان به صحن علنی نیامد ولی قرار شد مشکلات سد حوزه انتخابیه‌ام حل شود که این گونه نشده و ضرورت دارد وزیر نیرو به عهد خود وفا کند.
ملکی: وزیر نیرو به عهد خود وفا کند
به گزارش جهان نيوز، ولی ملکی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: بر اساس اصل 15 قانون اساسی، زبان و خط رسمی کشور فارسی است و اسناد و مکاتبات و خطوط رسمی و درسی باید با این زبان باشد اما استفاده از زبان‌های محلی و بومی در رسانه‌های محلی و بومی  و همچنین تدریس ادبیات آن‌ در کنار زبان رسمی آزاد است.

وی افزود: اخیرا معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که کسانی که فارس زبان نیستند و از پدر و مادر ترک زبان و لر زبان به دنیا آمده‌اند تست خواهیم گرفت و اگر قابلیت نداشته باشند، مردود می‌شوند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس  در تذکری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: سوال من از اردکانیان به صحن نیامد ولی قرار شد مشکلات سد حوزه انتخابیه‌ام حل شود که حل نشده و ضرورت دارد شما و وزارتخانه‌تان به عهد خود وفا کنید.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *