دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت حقیقی برای بازی در اروپا

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب: 374527
علیرضا حقیقی تا 48 ساعت آینده تیم جدیدش را انتخاب می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ در حال حاضر سه، چهار پیشنهاد از تیم‌های اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی دارد و به احتمال فراوان ظرف یکی دو روز آینده تصمیم نهایی خود را می‌گیرد.

پنافیل پرتغال که در این فصل به تازگی لیگ برتری شده، تاکنون جدی‌ترین پیشنهاد را به حقیقی داده است. هفته گذشته هم ایسنا خبر داده بود که این بازیکن با این باشگاه پرتغالی به توافق اولیه دست یافته است.

در روزهای گذشته خبر پیشنهاد ساسولوی ایتالیا به حقیقی هم در رسانه‌ها منتشر شد اما دروازه‌بان سابق پرسپولیس با این تیم به توافق نرسید و تیم ایتالیایی هم به سرعت یک دروازه‌بان دیگر را جذب کرد.

در حال حاضر حقیقی با روبین کازان قرارداد دارد و مربی جدید دروازه‌بان‌های این باشگاه که علاقه شدیدی به دروازه‌بان ایرانی تیمش دارد مخالف جدایی او از روبین کازان است. از سویی دیگر حقیقی تاکید دارد که پس از نمایش خوب خود در جام جهانی در تیمی باشد که بتواند به عنوان دروازه‌بان اول به میدان برود و همین باعث اختلاف دو طرف شده است که البته قابل حل به نظر می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *