دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

آخرین وضعیت مشمولان سهام عدالت

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 370161
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به آخرین وضعیت مشمولان سهام عدالت گفت: طرح آزاد‌سازی سهام سهام عدالت در حال پیشرفت و رو به رشدی قرار دارد که امیدواریم با همکاری نمایندگان مجلس و عزم دولت زودتر از موعد نهایی شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید‌ میرعلی‌ اشرف عبدالله پوری حسینی در پاسخ به این سوال که آیا طرح آزاد‌سازی سهام عدالت نهایی شد، اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست، اما تلاش می‌کنیم طرح آزاد‌سازی سهام عدالت را زودتر از موعد به تصویب برسانیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد گفت: هر هفته جلساتی در سازمان و وزارتخانه برگزار می‌شود، تا مرحل پیشرفت آن طی شود.

معاون وزیر اقتصاد از اظهار‌نظر و احساس مسئولیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به سهام عدالت تقدیر و قدردانی کرد.

عبدالله پوری حسینی با بیان اینکه طرح آزاد‌سازی سهام عدالت به شکل مناسبی نهایی و عرضه خواهد شد، گفت: البته طرح سازمان خصوصی‌سازی پیش از این تقدیم دولت شده بود و اکنون پیشنهادات بسیاری در این زمینه ارائه شده و امکان دارد طرح اولیه با طرح نهایی تغییرات محسوسی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان زمان خاصی را برای آزاد‌سازی سهام عدالت اعلام کرد، گفت: فعلا نمی‌توان زمان خاصی برای آن اعلام کرد، اما این طرح در مراحل نهایی قرار داشته و نسبت به گذشته پیشرفت و رشد خوبی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسعود
راستي! آقاي روحاني و وزراي ايشان يادشان رفت سهام عدالت را هم به سرنوشت مسكن مهر وساير طرحهايي از اين دست ,دچار كنند.آخه اين طرح هم از كارهاي احمدي نژاد بود
و از نظر دولتمردان اعتدالي,تمامي كارها و حرفهاي احمدي نژاد اشتباه بوده مگر اينكه خلاف آن ثابت شود !!!!!!!!!!!!!