دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

امیر‌کویت سانحه سقوط‌هواپیما را تسلیت‌گفت

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 374515
امیر کویت با صدور پیامی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران را به رئیس جمهور و ملت ایران تسلیت گفت.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری کویت، شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت با ارسال پیامی سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری را به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دوست و برادر تسلیت گفت.

امیر کویت در این پیام تسلیت، همدردی صمیمانه خود را با قربانیان این حادثه سقوط هواپیمای مسافربری که در نزدیک فرودگاه مهرآباد در غرب تهران پایتخت ایران را تسلیت و تعزیت گفت و از پروردگار متعال برای قربانیان این سانحه رحمت الهی و بهشت برین را مسالت کرد و برای بازماندگان نیز صبر جمیل و بردباری مسالت نمود.

همچنین شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح معاون امیر کویت و ولیعهد این کشور با ارسال پیامی این سانجه را به دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دوست و برادر تسلیت گفت و و سانحه سقوط هواپیمای مسافربری در نزدیک فرودگاه مهرآباد تهران پایتخت ایران را تسلیت اعلام و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

گفتنی است شیخ جابر مبارک الحمد الصباح رئیس شورای وزیران کویت نیز برای رئیس جمهوری اسلامی ایران به همین مناسبت پیام تسلیت و همدردی ارسال کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م
Iran, Islamic Republic of
چقدر مردم ما مظلومند که باتوجه به داشتن همه منابع و بالاترین کشور ثروتمند باید از این عربها کمتر باشند
واز امکانات رفاهی بهره مند نباشند
هنوز این دولت بجای کمک می خواهد یارانه مردم را نیز بردارد