پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۲
۶

تذکر ۴۱ نماینده مجلس به وزیر ارشاد درباره بازداشت سردبیر رجانیوز

يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 374475
جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل شکایت روزنامه دولت و بازداشت سردبیر سایت «رجانیوز»، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادند.
به گزارش جهان به نقل از رجا، به دنبال بازداشت علی نادری، سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی رجانیوز به دلیل شکایت روزنامه ایران درباره پرونده‌ای غیرحقوقی که در دوران مدیریت جریان انحرافی بر این روزنامه بوده است، امروز تعداد ۴۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر ارشاد به دلیل اصرار روزنامه ایران برای بازداشت وی در روز خبرنگار، تذکر دادند.

در این تذکر نمایندگان، ضمن اشاره به این موضوع که این پرونده مربوط به دوره حضور افراد جریان انحرافی در موسسه مطبوعاتی ایران بوده و اساسا یک مساله غیرحقوقی است، از علی جنتی پرسیده شده «آیا این، عمل به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر حمایت از جریانات فرهنگی مومن و انقلابی است؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
یک کمی بازداشت عیب نداره تا این آقایان هم با درد روزنامه نگاران دوره قبل که به خاطر انتقاد از دولت به زندان رفتند ، آشنا شوند
Iran, Islamic Republic of
واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وزیر ارشاد بعد 2 سال یادش افتاده به شکایت قبلی ها رسیدگی کنه؟
این داره انتقام خودش را با اسم دیگران میگیره
Iran, Islamic Republic of
شما از این وزیر .... چه انتظاری دارید؟!!!!!!!!!
چه ربطی داره؟ ....
به نماینده ها چه ربطی داره؟ مگه قاضی هستند؟