يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

جریمه میلیونی برای قاچاقچیان گوشی همراه

شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 374262
با حکم تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، قاچاقچیان لوازم آرایشی در این استان به پرداخت ۹۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به محکومیت متهمان دو پرونده قاچاق در میاندوآب، اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی آذربایجان غربی از یک دستگاه خودرو مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشی کشف کردند.

وی تعداد این محموله را یک هزار و ۶۶۲ عدد اعلام کرد و افزود: در این رابطه نیز پرونده قاچاق برای متهم مربوطه تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به ضبط لوازم آرایشی قاچاق کشف شده، گفت: علاوه بر این، متهم این پرونده به پرداخت ۹۴ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شده است.

اقوامی همچنین به محکومیت ۹۰۰ میلیون ریالی متهم قاچاق گوشی‌های تلفن همراه در میاندوآب اشاره کرد و افزود: مأموران انتظامی استان به دنبال کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالاهای فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه، در ایست و بازرسی‌های انجام شده از یک دستگاه خودرو تعداد ۳۵۲ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق را کشف و ضبط کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *