يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

«مهربانی با غزه» در فرهنگسراهای پایتخت

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 374159
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغاز هفته «مهربانی با غزه» از روز شنبه ۱۸ مردادماه در فرهنگسراهای پایتخت با حضور گروه‌ها و اصناف مختلف خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام شهاب مرادی با اشاره به برنامه‌های گسترده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این هفته با موضوع همدردی با مردم غزه افزود: نخستین نشست این هفته ساعت ۱۷ روز شنبه هجدهم مرداد با حضور ورزشکاران در فرهنگسرای ابن سینا برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، عکاسان برگزیده هم ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۹ مردادماه در مرکز مشارکت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گرد هم می‌آیند تا همدردی خود را با مردم مظلوم غزه به نمایش بگذارند و جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل را در حمله‌های اخیر به باریکه غزه محکوم کنند.

مرادی از اختصاص برنامه روز دوشنبه به صنف روحانیون خبر داد و افزود: این برنامه ساعت ۹ صبح در فرهنگسرای شفق آغاز می‌شود و فرهنگسرای تازه‌تاسیس امام(ره) در منطقه جماران تهران ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد میزبان نشست انجمن‌های دوستی ایران با سایر ملل و سازمان‌های بین‌المللی خواهد بود.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست اصناف و بازار ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۱ مرداد در فرهنگسرای شهر و گردهمایی جامعه پزشکان و پرستاران ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۳ مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آخرین نشست هفته مهربانی با غزه هم به مدیران و فعالان فرهنگی اختصاص یافته است که ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۴ مرداد به میزبانی فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.

مرادی در پایان از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در برنامه‌های هفته مهربانی با غزه در فرهنگسراهای تهران و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *