يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۲
طی هفته جاری؛

سه وزیر به مجلس می‌آیند

جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 374126
وزرای نیرو،‌ صنعت،‌ معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی این هفته در کمیسیون‌های انرژی، صنایع و اقتصادی حاضر خواهند شد تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کمیسیون اقتصادی این هفته سه‌شنبه میزبان وزیر اقتصاد، جهت پاسخگویی به سوالات ۹ نماینده خواهد بود. این کمیسیون همچنین لایحه اجازه مشارکت دولت در برنامه صندوق بین‌المللی پول برای کاهش فقر و ارتقاء رشد را بررسی خواهد کرد.

وزیر نیرو هم سه‌شنبه این هفته در کمیسیون انرژی به سوال ۱۰ نفر از نمایندگان پاسخ خواهد داد. کمیسیون انرژی همچنین این هفته از انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت دعوت کرده است تا در مورد تولید تجهیزات صنعت نفت گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم برای پاسخگویی به سوالات ۵ نفر از نمایندگان در کمیسیون صنایع حاضر خواهد شد. کمیسیون صنایع همچنین جمع‌بندی گزارش خودرو را برای ارائه به صحن در دستور کار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوب برای چی؟ جز اینست که برا ی امتیاز دهی میروند اینهمه رفتند نتیجه ؟ وزیر علوم چه قلع قمی براه انداخته ؟ مجلس چه کار کرده ؟
وزير صنعت مردمي نيست لطفا تمامش كنيد